Ratrak#10981
Hát, nem azonos mindenki prioritás-sorrendje az tuti :D Én pl. letojom a jobb grafikát, a szárnyak (nem) működését, vagy hogy reálisan mozog-e a dugattyú a robbantott ábrán, viszont nekem fontos (lenne) a használható multiplayer, a checkpoint-rendszer, és a lehető legjobb fizika (most nem csak az autók viselkedéséről beszélek, hanem arról, amikor pl. eltrafálok egy fát, és random történik valami a full stoptól a lassulok 10km/h-t-ig bezárólag). Nekem számít(ana) a lehető legjobb belső nézet, mert szeretek abban menni, akkor is, ha számottevően lassabb, mint a többi, de nem halok bele, ha a tükör nem százas (bár tényleg ciki 2015-ben). Fontos lenne a motorhangok lehető legélethűbb reprodukálása, de nagyjából hidegen hagy a tuningolás, mint olyan (mondhatom úgy is, hogy minél kevesebb, annál jobb). Verseny üzemmódban elengedhetetlen lenne a komolyabb szintű esélyegyenlőség biztosítása, vagy legalábbis annak beállíthatósága, de nem igazán tartom fontosnak a dinamikus időjárást, mint olyat (jó, ha van, de tudok élni nélküle). Most jöhet pár arc, aki meg pont fordítva gondolja, vagy totál más a fontossági sorrendje és vitázhatunk róla napestig. A kérdés az, hogy a fejlesztők hogy' gondolják, és mit képesek/akarnak megcsinálni, és hogy ez kinek mennyire fedi az igényeit... Az én szememben a program jelen állapotában minden olyan munkaóra, amit nem a multiplayer használhatóságának javításával töltenek a programozók az erőforrások elfecsérlésének és részben vagy egészben kidobott időnek számít... Majd ha azt helyre tették, akkor jöhet a visszapillantó tükör, meg hogy többféle karakter üljön az autókban...