Gab0523#10771
A technikai részébe nem akartam beleugatni, de azért...
A NFS:W szar szinkronja és erős lag-ja annak volt köszönhető, hogy egyazon serveren több játék is futott. Ez bizonyítható; nem véletlen, hogy a Fifa IE-je ugyanazt az IP-t dobta be konzolos bejelentkezéskor, mint a NFS-é, vagy a Bf-é.
Az, hogy egyszerre hány játékost látunk...
Ne vicceljetek már, hogy 2015-ben gondot okoz, ha nem 8, hanem 80 embert jelenít meg.
A server teljesítménye elvileg elég kellene, hogy legyen. Ha ezt nem merik bevállalni, akkor esélyesebb, hogy az optimalizálatlan játék van a hátterében, aminek a futtatásához kisebb erőmű kellene abban az esetben, ha túl sok játékost szeretnénk egyszerre látni.
Nem akarom szidni, mert alapjában véve szeretem ezt a játékot, de el kell ismerni, hogy a Ubi erre is magas ívben tett és nem erőltették meg magukat akkor, amikor a gamma optimalizálása volt a kérdés.
Maga a szinkronizáció részben parasztvakítás, mert lehet bármilyen jól szerelt, felkészített szervergép, ha az egyik fél van olyan hülye, hogy menet közben torrentezik, vagy éppen a közepes netjét 20 felé osztja, akkor ez máris bukta. És itt azért meg kell jegyezni, hogy a játékosok hárdveres felszereltsége sem mindegy.
Ha mindent összegzek, akkor csak a "fizikai" állapotnál vannak gondok, mert PVP-re azért talál játékosokat elég szépen.
Szóval, valahol jár a piros pont a jelenlegi Crew-nak, még akkor is, ha nem tökéletes.
(Mondom ezt úgy, hogy magamban szidom azt a sok marhát, akik nem mernek jobban ráfeküdni, és kiaknázni azt az erősen nagy potenciált, ami egyébként volna a játékban.) Utoljára szerkesztette: Gab0523, 2015.07.20. 18:09:48