#10483
Nem azt írta, hogy bármelyik NfS késett, hanem hogy ezeknek a "tervezés" szó megértése valószínűleg elég sokáig tartana.
De hogy én válaszoljak a kérdésedre, hol lőttek nagyon csúnyán mellé:
1. Undercover. Fos irányítás, szappantartó autók, érdektelen és jellegtelen rész a borzasztó, sárgaszűrős grafikával. Egyértelműen megbukott.
2. A Criterion bevonása azt eredményezte, hogy az összes új NfS-ből BurnOut klón lett, gyakran újrahasznosított pályarészekkel.
3. Rivals - egy nagy szar. A pause hiánya önmagában nevetséges, az online móka koncepciója összeomlott, a rendőrökkel való fogócska bosszantó volt, a játék hemzsegett a bugoktól. Az egész egy downgradelt Hot Pursuit 2, szabotálva azokat a részeket, amik működtek és kiegészítve olyan újdonságokkal, amik nem.
Nem véletlen, hogy az EA egy év kényszerszünetet rendelt el a megjelenés után, és elismerte, hogy minőségi problémák vannak a franchise-al. Az NfS sok éve folyamatos mellélövés. Az meg ne legyen már pozitívum, hogy egy autós játék attól nehéz, hogy szar az irányítása. :-)