thecrew.jpg
  • Quqa
    #10482
    Az írásom melyik részéből következik az hogy a zárt pályás versenyeket favorizálom, mellesleg ha egy olyan játék jól van kitalálva nem tudom mi a gond vele.
    A másik, ha valaki nem ismeri a pályát akkor, hogy tud nyerni pl. PvP ezt elmagyarázhatnád. Persze a céltalan kocsikázáshoz nincs szükség pályismeretre!

    #10474
    Ha nekem szólt a hsz. akkor kíváncsi lennék melyik NFS-el lőtt mellé a fejlesztő csapat ill. melyikkel késtek akármennyit is? Egyedül a MW2012 sikerült nagyon buta irányításúra (sajnos az ott bevezetett hátsó kameramozgást sokan átvették pl. ez a játék is), de így legalább nehezebb volt az átlagosnál. Egyedül a World of Speed-et csúsztatják csúnyán.
    Megj.: szvsz az UG-tól a Rivals-ig mind játszható játék volt több hónapos játékmenettel ahol voltak célok. Mi ezzel a probléma?