status.playstation.comgamefaqs ps4PSN IDs
NEM JELÖLT JÁTÉK SPOILER-ES HOZZÁSZÓLÁS, KÉP KITILTÁST EREDMÉNYEZ!
A warezzal kapcsolatos minden hozzászólás törölve lesz!
SG.hu Discord
-
#69744
"Tolom ezt az uncsi 4-et. hogy a Naughty Dog mennyire nem tud normális gameplay-t csinálni, az elképesztő. Háromféleképp lehet haladn a játékban:
* boost me up
* jé itt egy doboz
* előre kiépített, komplett sziklamászó útvonalak (ki építette ki, mikor, hogy?)"
Tippre ezeken a részeken (?) tölt a játék.
LOADING screen jobb volna? Naugye.
"Ezt a sémát ismételgeti orrvérzésig. Arról már ne is beszéljünk, hogy több száz éve elhagyatott területeken mit keres kicsi kerekes láda, olyan, ami akkor még nem is létezett."
Odavitte egy "előző Shoreline vállalkozás" ;)
De megint kérdés: mi legyen ott a kerekes doboz helyett, ami reális, Drake meg tudja mozdítani, nem kellett h elporladjon az ezerkéccáz év alatt?
"De ami még ennél is logikátlanabb és kiakasztóbb: megy Drake, csúszik mászik, a nagy explorer, nagy nehezen átrágja magát helyszíneken, és érdekes, mindig már ELŐTTE odaér a Shoreline. Azaz, nem is Drake fedezi fel a helyszíneket, mert akárhova megy, a Shorline már ott van! WTF? Az meg másik kérdés, hogy hogyan juttattja el ezekre a szinte megközelíthetetlen helyekre a felszereléseit, jeepjeit, lőszeres ládáit, stb? Hemzsegnek a katonák olyan kis szegélyeken, csúcsokon, kiemelkedéseken, ahova Drake is vért hugyozva jut fel, de persze a katonák ott vannak tucatjával."
Helikopter. Mamár eskövőkre is ilyenekkel járnak, nehezebb terepre evidens a használata.
És van belőle olyan, ami elég sok cuccot is el tud vinni.
"Arról már nem is beszélek, hogy a sziklához rögzített létra persze MINDIG eltörik, miután a társad előtted felment rajta...Agyrém, na. "
Ha nem törne el, FOLYAMATOSAN a társal mennél. Ez nem coop játék, hogy a nemlétező haverod egy AI _FOLYAMATOSAN_ pótolja.
Ellenben sokszot ott kell lennie, hogy lemehessen a dialógus, haladjon a sztori, tehát nem lehet tökegyedül se Drake.
"Nem az a bajom, hogy ezek az elemek a játékban vannak, hanem, hogy mértéktelenül vannak benne. Semmi fejlesztői fantázia nincs, aki a gameplayt tervezte, jól ki kéne rúgni onnan, az összes többinek meg aranyba foglalni a nevét."
Igazad van egyébként, rengeteg a KOMMERSZ videojátékokban az olcsó dramaturgia, de ez sokszor kényszer is: 12-20-40 órákig kell "lekötni" a vásárlót, mert pipa lesz.
Vagy te jobban éreznéd magad egy lecsupaszított, 6-7 órás unchartedtől? (azt ne kérd, hogy RENDES tartalmat kapj 12-20-40 órában, mert nincs rá pénz és/vagy tech limitáció miatt nem lehet).