status.playstation.comgamefaqs ps4PSN IDs
NEM JELÖLT JÁTÉK SPOILER-ES HOZZÁSZÓLÁS, KÉP KITILTÁST EREDMÉNYEZ!
A warezzal kapcsolatos minden hozzászólás törölve lesz!
SG.hu Discord
-
#69662
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!Én később valszeg megvenném, megvettem volna, csak tudni akartam mégis mint spinoff, tartalomba mit kapok, mert nekem nem elég az hogy belekben tocsog a játék, akkor Doom-oznék.
Csakhogy apránként jöttek dolgok, egyrészt most merem neked mondani, mert te már játszottál vele, hogy pl a demo nagy szopatás volt, független attól, hogy ki mit gondol, ebben azok is egyet értenek velem akik megvették a játékot és tetszett nekik.
A demó egy iszonyat nagy téma volt, egy deka ellenfél nem volt, csak a misztikusság, az agyalás, ha ezt csinálom, akkor az lesz, ha azt akkor amaz történik.
Megmondjam ehhez képesz a játékban mi van, ami egyértelmű amúgy a játék első egy órájában?
[spoiler]Semmi. Konkrétan semmi. Elárulom, hogy részben ezért döntöttem úgy hogy megnézem youtubon (kb a játék 80%-át láttam).
Vagyis mint spinoff (most zárjuk ki azt, hogy resihez mennyi köze van, csak mint spinoff horror), a demoban azt sugalták, hogy ez valami brutál szerteágazó, összetett téma, tele lehetőségekkel, az a véglegesben mit csinálsz?
A gyógyszer, meg lőszerek előállítása bonyolultabb szinte mint a játékban a "hopp, zárt ajtó, 3 szobával arrébb egy kulcs, szaladj már el érte".
És ez nem túlzás, a demoba ölt x órám után, pl ezt látva elment a kedvem, hogy én magam kutakodjak.
Komolyan a demóba az a sokféle lehetőség, annyira megfogott akkor, hogy full meglepett a végleges megoldás.
Ilyen lehetőséget kihagyni, nem is értem.
Arról nem is beszélve, hogy most a cuccok vizsgálata ha jól figyeltem semmi pluszt nem ad hozzá, vagyis ha valamit megvizsgálsz, max annyi haszna van a rejtvényekben, funkcionálisan, hogy a kód egy papír hátoldalán, stb.
Nincs leírás alapján logikai rész, vagy tárgy, amit vizsgálódás alatt kinyitsz, átalakítasz, stb. Jó mondjuk ez az új részekben sem jellemző nagyon ez igaz.
Végefelé meg úgy nyisz ki egy szekrényt, hogy van 3-3 kép a falon, és fogasd úgy a bal 3 képet ahogy a jobboldalon. De nem is tudsz hibázni, mert csak az a 3 forgatható, amit kell, és a falról leszedni sem lehet, nehogy túlbonyolítsák.
Illetve picit hiányoltam az újrajátszhatóságot, szavatosságot.
Van a MH fokozat, ami ad egy extrát, aztat ennyi.
Skinek, ruhák kilőve az fps nézet miatt ugye. Az oké. De meg oks egy VR jàték, azt értem hogy ilyen, de a demó a bizonyíték hogy ezt másképpen is lehet, lehetett volna.
Amúgy az hogy ronda, vagy mit mondtál, az nem vészes, vannak benne kis felbontású dolgok, melyikbe nincs ugye, ami viszont nem érthető, az a pálya, mert hiába van sok terület, kb 3 féle stílusban, textúrázottságban látod a pályákat.
Vagyi hiába mész be 40 faházba, ha bellül közel ugyanaz a sárgásbarnás folyosók, falak, sőtt, sokszor tárgyak.
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
Na a hajót nem is említem, hát ott aztán a fantáziátlanság csúcsa.
Bár ez szubjektív vélemény.
Vagyis a lényeg, hogy számomra ezt majd olvsón később, mert max, határozottam max 2,5 végigjátszásra lenne elég.
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
Az meg hogy nem 6 óra hanem sokaknak 9-10, az oké, de ebbe benne van, hog, sok, nagyon sok területet ÚJRA kell játszani, kazettákon, illetve a végefelé van egyéb megoldás.
Szerintem a VR miatt lett ilyen.
Az első dlc az mutatja, mi lehetett volna minimum a játek logikai része, bár az sem vetekszik a demoval.
Aztán a mostani dlc lehet még jobb lesz, csakhogy dlc. :)
[/spoiler]