status.playstation.comgamefaqs ps4PSN IDs


NEM JELÖLT JÁTÉK SPOILER-ES HOZZÁSZÓLÁS, KÉP KITILTÁST EREDMÉNYEZ!
A warezzal kapcsolatos minden hozzászólás törölve lesz!


SG.hu Discord
  • samsung123
    #69376
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    A PRo-ról kb 1 éve a belsős fejlesztők tudnak fixen (már mi is kb tudtunk róla azóta) és a fő optimalizálás a fejlesztés végén van, így hiába nemvolt Pro, de már sz@artak bele. pl a Battlefront multiba tökéletes, tudom hogy más egy kicsit egyszerűbb és tényleg van limite a Ps4-nek, de az elvet szemlélteni jó, hogy akkor még tényleg a sima PS4 volt a fő platform. Az is más kérdés, hogy vannak olyan fejlsztők akik alá rakhastz 10 Tfloppot is akkor is moslék frémmel menne egy középszerű grafika is, mert ők végképp kihagyják a motorjuk fejlesztésést vagy optimalizálását, így rengeteg időt és energiát megspórólva (ezzel együtt pénzt)
    Itt a személet a baj és nem a Pro maga. A Pro egy tünete a bajnak és egyben megoldása rövidtávon azzal a hátránnyal, hogy Mi fizetjük azt meg, amit másik oldalon kellene.
    Amit pedig mondasz az igaz is alapvetőne, hogy egy lehetőség a Pro! Csak sajnos ezzel a kiadók nem ÉLNEK hanem VISSZAÉLNEK nagyrészt, hiszen nekik aprofit a lényeg (nem a fejlesztő a hibás, az megcsinálná olyanra amire kellene)

    És elmondom szerintem mi a lényeg, mi a hosszútávú káros kövekezménye ennek hogy van Pro és lesz skorpió azaz PC-sedik a konzol.
    Amikor az előző generáció közepétől érződött, hogy gyengül a konzol és nem volt alternatívájuk erősebb konzolra legalább 3-4évig még, akkor KÉNYTELENEK voltak a grafikus motorjaikat szénné optimilazálni/fejleszteni, hogy komplexebb és szebb játékokat készítsenek, mert a verseny folyt ugyna úgy a kiadók között, ki ad ki szebb és komlexebb játékot. Ennek az időszaknak volt egy nagyon nagy POZITÍV hatás, ami konkértan az, hogy sokan azt vették észre, hogy a gépüket nem kell fejelszteni már 4-5 éve és a játélkok sokkal szebbbek lettek ez idő alatt miközben a sebesség nem romlott rajta egyenes arányban csak keveset. Ebben az időben volt az mikor 4-5 éves vidókártyákkal bőven megvoltak elégedve. Jött a PS4 és a XO, ami 7 x telejseítményt adott és lám ebben az időszakban kijött játékok is még tűrhetően futottak ugynazon régi PC-n és hirtelen nem kellett 7x erősebb PC, mert még élvezték az átmentett tudást. DE!! Vidókártya eladások hatalmasat zuhantak!!! Ezért ki kellett valamit a találni a Hardware gyártóknak rögtön, mi is növelheti meg gépigyényt GYORSAN anélkül, hogy valós és látványos grafikai fejlesztéseket kellene eszközölniük a játékészitőknek és egyben ne is lehessen nagyon optimaizálni hanem 1:1 nőjön a gépigény. NA mi volt ez? Hát a 4K ŐRÜLET. Na ez szivárgott át ide is, a sok MASTER RACE fantól és a konzolgyártók kénytelenk voltak valamit lépni erre, mert egyszerűbb kiadni KAMU igényre egy új konzolt,mint magunkat szivatni a user éredkében....és Mi az eredméyne? Szépen csillagásziti értékű videókártyákat vehetsz évente....Konzolból meg újat...VALÓS tartalom minőség növekedés nélkül...A graf motorok fejlesztését meg el is felejthetjük így. Nem beszélve a környezet tudatos éltmódról, mikor kevesebből hozzunk ki többet, ahelyett, hogy a Föld errőforásait pazaroljuk hitelbe. Ezért szertettem az előző generációt, mert csepp telejesítményből tengert csinált és megtanultak még a legbénább fejlsztők is kódolni.

    Utoljára szerkesztette: samsung123, 2017.02.04. 16:29:31