status.playstation.comgamefaqs ps4PSN IDs


NEM JELÖLT JÁTÉK SPOILER-ES HOZZÁSZÓLÁS, KÉP KITILTÁST EREDMÉNYEZ!
A warezzal kapcsolatos minden hozzászólás törölve lesz!


SG.hu Discord
  • Ulthanito
    #118384
    Ízléseken nincs értelme vitatkozni, a Zelda meg olyan, amilyen...Nekem meg attól nem remegett meg a térdem.

    Minden dungeon tök ugyanúgy néz ki. Ugyanaz a formula mindegyikben például. Miért örüljek annak, ha megtalálom a tizediket belőle? Egy tábortűznek minek örüljek? Ül ott három katona, két farkas,, aztán találsz egy good for nothing itemet.

    Bonfire mutatja merre menj, oké, mi van akkor, ha a map 4 különböző részén vannak valamerre mutogató bonfireök? Akkor melyiknél menjél?

    Egy DaS-ban az első végigjátszás mindig para volt. Mindig bennem volt az érzés, hogy bármelyik sarkon jöhet a halál, ott leselkedik rám. Ezáltal volt egy tök sajátos atmoszférája, ami itt nincs. Percekig lovagolok, a kutya nem foglalkozik velem, nem a halál nem leselkedik rám, de még a farkasok szellentése is messze elkerül! Eddig egyedül a Stormweil Castle bizonyos pontjain volt csak ilyen érzésem.

    A játék meg igenis nagyrészt üres. Szerintem az nem tartalom, hogy egy baszott nagy mezőn letesznek öt T-rexet, akik mellett úgyis el fogsz lovagolni. Meg se állok, tök felesleges.

    Eddig az összes From-játékon agyaltam napközben, munka közben, vezetés közben, bárhol. Ezen egyáltalán nem. Mert nincs olyan bennem, hogy mit kéne csinálni, fogalmam sincs mit kéne csinálni, a 30 óra játékból egy névre emlékszem összesen: Margit.

    Arról nem beszélve, hogy technikailag a játék tiszta gáz.