status.playstation.comgamefaqs ps4PSN IDs
NEM JELÖLT JÁTÉK SPOILER-ES HOZZÁSZÓLÁS, KÉP KITILTÁST EREDMÉNYEZ!
A warezzal kapcsolatos minden hozzászólás törölve lesz!
SG.hu Discord
-
#118160
Kicsit megtöröm a HFW folyamot itt, hátha valakit érdekel ez is.
CP2077 next-gen ps5 patch 20 óra tesztelés után.
tldr verzió: ha érdekel a játék, de eddig nem mertél belefogni, akkor itt az idő, mert most végre jó ps5-ön is
Két mód van, az egyik amelyiken játszani fogsz és a másik, ami teljesen felesleges:
performance mode: 60 fps, dynamic 4k, de a 4k-t sose éri el, így is rendszerint 1440p fölött a felbontás
ray tracing mode: 30 fps, locked 1440p mode (df teszt szerint, cdpr szerint dynamic 4k ez is, de a teszt nem ezt bizonyította), cserébe viszont kapsz egy rt shadow módot, de csak azt, tehát nincs rt reflections pl.
Szóval, ha nem zavar az amúgy is alig észrevehető rt árnyékok hiánya, akkor a perfromance módban nagyobb felbontás mellett 60 fps-sel tudod a játékot játszani. Nem kérdés szerintem, hogy melyik módot érdemes választani. Minden más tekintetben a két mód azonos.
Grafikai újítások: erről kevesebb az info, pedig nagyon jelentősek. Pl. végre feltolták a crowd densityt ps5-ön is, tele az utcák, több az autó stb. Szintén feltolták a screen space reflection-t is, ami nagyon látványos, ha valaki az előző patch-hez hasonlítja. A vizes aszfalt vagy a kedvencem, Wakako asztala a leglátványosabb. Egyik sem ér nyomába a pc-s RT reflection-nek, de azért óriási a különbség a régi verzió és a mostani között. Wakako asztala pl rt reflection pc-n olyan, mint a zongoralakk, 1.5 ps5-ön enyhén tükröződő, régi peccsen teljesen matt. De javítottak úgy általában a vízerffekteken is: az eső a szélvédőn vagy a tengervíz mind javult. A fizika és a látvány is.
Játékmenet újítások: a teljes játékot rebalance-olták, sokkal nehezebb lett, az AI erősebb, gránátokat dobnak, fedezékbe húzódnak. Sőt, többen is lettek egy-egy jelenetnél. Normalon pl. egy-kétszer meghaltam, ami sose fordult elő előző verzióknál. A perkök is át lettek variálva, érdemes elmélyedni bennük. A ruha és fegyver modokkal nem lehet már exploitolni, a quickhackek sem win gombok többé. Van értelme stealth netrunneren kívül más buildeknek is végre. A jármű AI is javult, ha lövöldözöl, az emberek elhajtanak, elütnek, van aki kiszáll és fegyvert is ránt. Ütközésekbe meghalhatnak npc-k végre és vannak autós üldözések is, mármint dynamic eventek, a rendőrség valamiért még mindig nem üldöz minket, ami full érthetetlen, miután másokat meg igen. Ha már létezik benne ez a feature, nem értem, miért nem alkalmazták.
A térképet is átvariálták, sokkal átláthatóbb, könnyebb szelektálni az egyes ikonok között. Szintén nagy újítás a fixer rendszer, a fixerek lépésenként adják a küldetéseket, nem SC-től függ végre csak az új küldetéscsomag (gigek), hanem hogy előtte hányat csináltál már meg annak a fixernek. Vannak unique fizetségek is, ha egy fixer minden küldetését megcsinálod: fegyver, jármű stb. Sztintén rebalance-oltákl a pénzrendszert: végre rendes jutalmakat kapsz. Sőt, ha eladod az ellenfelek fegyvereit szétszedés helyett, akkor a játék elején lehet már 20-40 ezer eddyd könnyedén. Végre nem kell pénzért grindolni.
Lehet végre a karakteredet módosítani játék közben és vannak újabb kecók is, amiket kivehetsz, valamint lehet a lakást is egyéniesíteni picit. Van egy rakás új fegyver meg fegyvermodifikáció: pl olyan csőadalékok, amik a sebzést növelik a crit chance rovására stb. Több a variáció, mint eddig.
Végül: töltési idő az eddig ps-es 50 mp-ről 10 körülire csökkent.
A peccs nem tökéletes, de aki eddig kivárt, az ne várjon tovább. A játék stabil is, egy crash nem volt, se soft lock, se semmi. Itt-ott egy-két open world glitch lesz, lebegő izékkel meg ilyesmivel, de egyrész nagyon ritka végre, másrészt nem több és nem jelentősebb, mint gta-ben pl.
Utoljára szerkesztette: lwb, 2022.02.21. 08:08:13