status.playstation.comgamefaqs ps4PSN IDs


NEM JELÖLT JÁTÉK SPOILER-ES HOZZÁSZÓLÁS, KÉP KITILTÁST EREDMÉNYEZ!
A warezzal kapcsolatos minden hozzászólás törölve lesz!


SG.hu Discord
  • Zóanagyvarázsló
    #117851
    A szabadság jó volt benne, de a nagy odavetett pályákban nem volt koncepció. Nem sok FPS-sel játszottam előtte kontrollerrel, de PS3-on hardon is gyerekjáték volt a mentési rendszer miatt. Ha méterenként lelőttek, az se volt gond, mert akit megöltél, az meghalt. Járműveknél lehetett gond, hogy mivel a HP-csökkentést nem mentette el, így elölről kellett kezdődnie. De a kilőtt járműveket elmentette, az üreset is, így ha elszórakoztad az összes tankot, akkor utána mehettél gyalog. Volt olyan, hogy a fél, kihalt pályán sétáltam át, mert már mindenki halott volt.

    Ezt a mentési rendszert ezen kívül csak a DOS-os Duke Nukem II-ben láttam, abban is röhejes volt.

    Ettől függetlenül ott még frissebb volt a koncepció, közelebb áll hozzám az agyoncsövesített 2-nél. Abban mentem az egyik korai pályán a 3 méter széles folyosón, fal vett körbe, ki se lehetett mozdulni a csőből, de ha hozzásimultam a falhoz, akkor abba belekötött, hogy elhagyom a csatateret. A CoD 4 sandbox volt hozzá képest. A dumák és a hangulat elvitte mindkét részt a hátán (külsős író volt, bár ez például a Crysis 2-n nem segített, hiába szereztek nagy nevet), de a DICE a kampánnnyal a gunplayen kívül ott is nyűglődött. Mai napig nem értem, hogy jött össze a Mirror's Edge nekik, mert senkitől nem vártam volna, hogy a remek koncepcióból első nekifutásra is ütős játék születik.