status.playstation.comgamefaqs ps4PSN IDs


NEM JELÖLT JÁTÉK SPOILER-ES HOZZÁSZÓLÁS, KÉP KITILTÁST EREDMÉNYEZ!
A warezzal kapcsolatos minden hozzászólás törölve lesz!


SG.hu Discord
  • Moby
    #117634
    3-4 generáció átugrásánál persze, hogy látványosabb a remake, hiszen a régiek olyan limitációkba ütköztek, amik feloldásával nagyon más játék lehet ma belőlük, ugyanezt itt már nem lehet előadni, de az, amikor a 2D-ből, vagy 2.5D-ből lépünk 3D-be, az is csak graf. Amikor PS3/X360 érából újítanak, ott nincs nagyon éles határ a remaster meg a remake között, de a lényeg talán nem ez. A felvetés jogos, mert a remake szólhatna arról is, hogy a játékmenet jelentősen megújul, és ez a SotC-re nagyon igaz, mert a maga idejében sem volt egy kiemelkedő a játékmenetet illetően, és a remake sem lett az, azzal együtt, hogy más aspektusból, meg összképben azért elég jó. Lehetett volna jobb a remake, és mondhatjuk, hogy az inkább egy jól sikerült remaszter. Ugyanez a DeS-ről nem mondható el, a játékmenet anno is jó volt, ma is az, annyira, hogy úgy néz ki a from még sokáig megél ebből (ld. Elden Ring). Értem, hogy neked nem jött be, de is Te vagy a célközönsége :) A TLoU-ról meg kb az mondható el, ami az SotC-ről, csak itt inkább koncepcionálisan viszonlyag szegényes a játékmenet. A második alapján lehet azt némileg gazdagítani (jelentősen az sem más), de csak ettől nem lesz jobb, ahogy a második sem lett az csak ettől, szóval kérdéses, hogy kell-e. Mondhatnám, hogy legyen, meg kell, de valójában nem igazán érdekel. Lement PS3-on nem egyszer, lement PS4-en nem egyszer, aligha adnék pénzt meg időt mégegy runért, csak hogy lássam pimpelt verzióban, mégha az a játékmenetet érintené is. Sosem abban vot a lényege, ami viszont az volt, ahhoz meg sem hozzátenni, sem megközelíteni nem tudja az első találkozást.