M2#179
"a felhő alapú számteknek, mint helyettesítő eszköznek az alkalmazásáról csak álmodozni lehet"
Tőlem bármilyen mélyre ledughatod a fejed a homokba, mert ezen bizony nem álmodoznak, hanem dolgoznak ezerrel.
"A konzol esetén te ruházol be a hw-be és a legtöbb ezzel kapcsolatos gondot te állod. Te biztosítod, az elhelyezését, az áramellátását, a netes kapcsolatot, ha lejárt a gari akkor a javíttatását, az új beszerzését."
Rögtön pár jó érv a marketing csapatnak, amivel majd hamar meg tudják győzni az embereket, miért is jobb a felhő.
"A felhő esetén max megközelítő, de nem jobb grafikai minőségről beszélünk"
Francokat. Szerveren bent csücsülhet az egész játék egy piszok gyors memóriában, előre generált adatbázisokkal. Ha ez egy-két terabyte, akkor annyi. Töltési idő is a múlté. Kalózkodás, warezelés, illegális használat szintén. Nincs még milliárdnyi legyártott műanyag "hulladék" amiket szállítani is kell - a gyártásról nem is beszélve.
Ma már a hálózat sem gond, HD filmek keringenek mindenfelé, a játéknak sem kell sokkal nagyobb adatforgalom (felfelé kell még küldeni a kontroller adatokat).