"Persze a kérdés nem fekete-fehér, a felhő nem ellensége az asztali gépeken futó programoknak, viszont kiválóan kiegészíti azokat."
Nézd, amíg szigorúan mérnöki szempontból egy csúcs grafikai szintű videojáték futtatása egyértelműen egy asztali gépen a legcélszerűbb, addig a felhő alapú számteknek, mint helyettesítő eszköznek az alkalmazásáról csak álmodozni lehet. X felbontású, Y poligont Z effekteket tartalmazó grafika legenerálása W számtek teljesítményt igényel, amit valamikor valakinek meg kell vennie.
A konzol esetén te ruházol be a hw-be és a legtöbb ezzel kapcsolatos gondot te állod. Te biztosítod, az elhelyezését, az áramellátását, a netes kapcsolatot, ha lejárt a gari akkor a javíttatását, az új beszerzését.
A felhő esetén max megközelítő, de nem jobb grafikai minőségről beszélünk, és ne reménykedj abban, hogy a fenti költségek eltűnnek, azokat is valakinek fizetnie kell. Neked, természetesen, ugyan is nincs ingyen ebéd.
Tehát kapsz egy szarabb, lagosabb grafikát és ugyan annyit fogsz tejelni.