• narumon
    #142
    "és akkor mitől omlik le a fal, úgy magától? senki nincs a közelébe is leomlik?"

    Mivan? Te írtad hogy belelősz (gondoltam ez alapján rombolásra gondolsz)

    "Az előre számolt füst, pedig évek óta van a játékokban(sőt a legtöbben már valamennyire dinamikus füstnél tartanak) de ezen már illene túl jutni, elég gagyi már a környezetre nem reagáló füst, amihez egyébként alig kell erőforrás."

    Megint nem érted. Egy környezetre reagáló füstnek nem kell reatimenak lennie! Miért kéne annak lennie? 1-2mp-ként frissíteni bőven elég. (És mielőtt felhoznád példának - nem amin te éppen átlépsz füst és az felkavarodik azt nem a felhőben fogja számolni hanem ott a te kicsi gépeden. Viszont a távolban látszó füstöt, meg a távolbán szálló lángokat nem kell, hogy olyan gyorsan számolják.

    "Egyébként multiban amúgy is minden a "felhőben" szerveren történik. A szervernek csak annyi jut hogy a játékos merre AKAR menni, mire akar lőni (általában a tényleges akció csak a szerver visszaigazolása után szokott lenni, a laggolást, és a csítelést kiküszöbölve), aztán a szerver számít minden történést és küld szét a klienseknek."

    Ezt nem teljesen tudtam értelmezni. Tudtommal egy FPS multiban mindent a TE géped számol, a szerver nem igazán számol semmit, csak leküldi az adatokat a gépedre, hogy helyileg hol helyezkedik el tőled a másik játékos (és egyéb dolgok).