#112
"vagy egy PS4-et, amit ezidáig erősebbnek mondtak az XBO-nál."
Biztosra veszem, hogy csakúgy mint a mostani generációnál -a multiplatform címeknél nem lesz ennek jelentősége.
"OK nagyjából most csak találgatunk, de nekem ez magas, hogy hogyan lehet csúcs grafikát csinálni a felhőn 60fps-sel."
Úgy hogy van egy erős xboxod alá. A felhő az csak kiegészítő. Ugye a mostani saccolás szerint az XBO az durván 1.3TFlops-ot tud. Ha ügyesen használod a felhőt akkor ez lehet, hogy 1,4-1,6 is lehet. Ennyi. Megírják a játékot pl egészen tűrhető fényekkel, effektekkel (vagy amit lehet felhőben számolni) és így fut. Ha meg eléred a felhőt akkor kapsz tök realisztikus fényeket, valami plusz effektet - ilyesmi.
"Bocs én vagyok a gyagya. Ha ennyire jó ez a dolog és amúgy is állandó net kell a XBO-nak, akkor meg miért nem erre építették a konzolt, (pl fele ekkora teljesítményű, sokkal gyikabb és olcsóbb HW is elég lenne akkor, ami jobb versenyhelyzetet is jelent ugyebár) és miért nem demózták ezt látványosan pl a bemutatkozáskor?"
Egyrészt nem kell állandó netkapcsolat ezt már lenyilatkozták elég egyértelműen. Net nélkül is lehet vele játszani. Másrészről pont azért kell a nagy hardver mert felhőből nem lehet mindent normálisan megoldani. Azzal kezdték már rögtön, hogy latency insensitive számítások. A feladatok nagy részét továbbra is helyben a gépnek kell számolnia. És valószínűnek tartom, hogy ezt is beleszámolták abba amikor úgy döntöttek, hogy kevesebb GPU lesz pl a gépben. A bemutató tényleg csak egy bemutató volt az ég világon semmit nem demóztak látványosan - nemhogy ezt de még egy egyszerű játékot sem demoztak. Az E3-on már okosabbak leszünk (szerintem csak egy picivel).
Én is szeretnék látni valami kézzelfoghatót ahol ennek a működését bemutatják. Lehet, hogy tök hasznavehetetlen - ennek csak az mond ellent, hogy nyilván próbálták, ismerik - hiszen van bejelentett játék már októberre, tehát a gépnek legkésőbb addig ki kell jönnie - magyarul a programokon, játékokon már gőzerővel dolgozik egy csomó cég.