• NEXUS6
    #108
    Igen, ha régi típusú fix shadow map, meg füst, vagy akármilyen effekteket használnak azt nem kell valós időben számolni, de egy quake3 stílusú grafikához meg nem kell egy X360 sem. De pl. a volumetrikus shadow effektekhez viszont szerintem azért realtime nagy telsesítmény kell, amikor pl a füstön átsütnek a fénycsóvák. Ha ott késés lesz az elég bénán fog kinézni.

    De igazad van, majd meglátjuk. Amúgy most BD lemezen megjelenő játékokat is lehetne tized, század akkora nagyságban, akár online átkűldeni, ha elterjedtek volna annyira a procedurális (algoritmus, pl fraktál alapon generált) texturák. De ahhoz is helyben kell nagy teljesítmény, hogy valós időben legenerálja őket a gép.

    Ezek után mi lesz, a játékokra ráírják, hogy mi a minimális netkapcsolat, amivel faxán fog kinézni? Ha nincs, akkor fizessek elő a drágább netre? Kifizeti nekem ezt a M$? Szal a magam részéről akkor már inkább veszek egy PC-t.

    Vagy egy PS4-et.