
Urban Games: Train Fever
-
Toxigen #1271 Sziasztok!
Én új vagyok, másfél hónapja vettem a játékot a Steamen, iszonyat leárazással, így kételkedéseim dacára megvettem.
És nem csalódtam, nagy térkép kb. 150 járművel és kéttucat várossal sem fagy le (a lagok is tűrhetően rövid idejűek).
Két dolgot nem értek, illetve nem tudok:
1) A "diamond crossing"-ot, azaz angol váltót hogy lehet készíteni? (Állítólag a 6... build óta létezik ilyen, az enyém 7553)
2) Az AI-utasok tényleg ilyen egységsugarúak? Pl. A-B-C és A-B-D viszonylatok esetén az A-B között utazók kinézik maguknak az egyiket, és a másikra a világért se szállnának fel, ha előbb jön.
Mintha valaki az Oktogonról a Blahára kizárólag mindig 6-ossal utazna és a 4-essel soha.
OFF
A Simutrans utasai sokkal intelligensebbek
Esküszöm, a fejlesztőket be kéne zárni egy cellába, Simutrans-sal telepített gépekkel, és addig ki nem engedni őket, amíg nem teljesítenek minde öcsit! Majd megtanulnák, hol lakik az Úristen...
ON
Hogy valami jót is írjak: működik az, hogy eredetileg 0 termelésű üzemekből ellátatlan városba felfut a termelés és a vonatok kihasználtsága is rentábilis szintre, 1,5 -- 2 év alatt. Csak persze addig a mozdonyok működtetése rengeteg zsetont elvisz. Pályaépítés, jármű beszerzés, első két év annyi pént elvisz, hogy jó esetben sacc/kb. 5 év alatt térül meg, Rosszabb esetben 10 -- 20 év, még rosszabb esetben túl lóg a járművek életciklusán, egész rossz esetben pedig nem is lesz rentábilis.