train_fever_banners6z8g.jpg
Urban Games: Train Fever
  • Zsoldoskatona
    #1225
    Az nem valószínű, hogy maga a mod okozná legfeljebb csak akkor, ha régi a mod és nem igazodott ahhoz a frissítéshez, amelyik változtatott a modolás rendszerén, valami kódolás dolog vagy ilyesmi. A mozgó dolgok (nagyváros=sok szaladgáló ember és személyautó + épületek füsteffektjei, a városban az építkezések), és a sok jármű igényli a legtöbb számítást igényli, szerintem ez az aminek a megjelenítése nem működik jól a játékban. Az oldalnézet azért kritikus mert akkor sok objektumot fog be a látószögbe, például a levegőbe felszálló bevételszámok még a szomszéd városból is látszani fognak a hónapvégi kiadási számokról nem is beszélve. A legjobb ha oldalnézetkor áll a játék vagy a leglassabb az időmúlás.

    Egyébként több olyan kommentet is láttam már, hogy a játék által használt saját fejlesztésű játékmotort tartják eleve hibásnak ezért nem is sikerült kijavítani egyik patchban sem igazán ezt. Több kommentelő is javasolta már a hivatalos oldalon a fejlesztőknek, hogy az új játékot már egy beváltabb grafikus motorral próbálják meg és hagyják a saját fejlesztésű motort.