Camelot Unchained: 2 milliót kérnek az MMO-ra
  • Wlanseraf
    #1
    Na ez remélem össze jön!!!:)9

    A nosztalgikus érzéseinkre apellálva már nagyon sok veterán fejlesztő tudott pénzt kiszedni a zsebünkből Kickstarteren. Általában az ő alapcéljuk mindössze néhány százezres nagyságrendig merészkedik csak el... Mark Jacobs és a City State Entertainment most tovább ment.

    A Camelot Unchained egy MMO játéknak készül, ami már alapból is minimum 2 milliót vár. Ha azt nézzünk, hogy ez egy MMO, akkor ez is édes kevésnek tűnik, de ne aggódjatok, ha összejön, akkor Mark Jacobs megtoldja még 2-vel a saját pénzéből és még 1-el egyéb forrásokból, magyarán szólva minimum 5 millióból készül majd el.


    Az új MMO közvetlen leszármazottja lenne a Dark Age of Camelotnak az RVR - realm versus realm - úttörőjének. 3 frakció lesz, akik különböző területen élnek, más nyelven beszélnek és hadban állnak egymással. Mindjük nagyerejű mágikus tárgyak birtokosai, amit erődített kastélyokban őriznek, a saját szabad PVP-s területeiken. Ezen relikviák elhappolása a játék célja.

    Az RVR, vagyis ez a nagyszabású, szervezett PVP, várakkal, erődítményekkel és ostromgépekkel a Camelot Unchained szíve és lelke. Nincs körítés és cukormáz, Mark Jacobs veterán MMO játékosokat akar ezzel a projekttel megfogni, nincs nyomás, hogy a tömegeknek is megfeleljenek.

    A DAOC után a 3 frakció az Artúriánok (Anglia), a Vikingek (Skandinávia) és a Tuatha Dé Danann (Írország). Kasztok tekintetében ez az MMO kerüli a tükörkasztokat (mint amilyenek a WoW-ban, SWTOR-ban is vannak például) és ragaszkodik a megszokott szerepekhez is. Mindhárom oldalnak 5 választható szerepkört terveznek indításra, lesz gyógyító, tank, DPS, hibrid és egy építész/tárgykészítő, vagyis crafter kaszt is.

    Ez azért van, mert ebben a játékbon a szörnyek vagy NPC-k nem dobnak a világon semmit, szóval minden, amit magatokra akaszthattok majd, azt valamilyen kézműves mester csinálja majd. Nem ez viszont az egyetlen szerepük a játékban, az RVR csatamezőn is nélkülözhetetlenek, ugyanis ők lesznek egyedül képesek lövegtornyokat, megerősített állásokat és csapdákat telepíteni. Ők a legjobb építészek is, de alapvetően mindenki tud majd magának saját házat építeni.

    Ebben a játékban nem lesz ún. PVE rész, melyben szörnyeket kell majd kaszabolni, hogy szinteket lépkedjetek, a Camelot Unchained teljes egészében a TriRealmre háborúra fókuszál (vagyis az RVR-re, csak ezt a kifejezést levédte az EA).

    A Camelot Unhained előfizetéses modellel megy majd, de olcsóbb lesz mint az átlag, mindössze 9 font havonta. A 2 milliós összeghez angol, francia és német lokalizáció tartozik és 2015 decemberére ígért megjelenés. Az alapértelmezett platform a PC, de kiterjesztett célként később esélyes, hogy megjelenik a Mac és Linux verzió is, további nyelvek kíséretében.

    További információkat a hivatalos honlapon és a Kickstarter oldalon találtok.