Cat#6
A Gemius az magyar auditlap, ami SG látogatottságát méri, a másik kettő pedig hirdetéskiszolgáló.
Azért azt látni kell szerintem, ha nincs reklám akkor az ingyenes híreknek is annyi. Pedig igény lenne rá, lásd valamiért csak megnyitottad ezt a weblapot és csak kommentelsz ide. (Persze ez az egész érvényes az offline világra is: a Metro újság is valahogy mindig elfogy, nem nyomnak senki fejéhez pisztolyt, hogy elvegye a ládából.)
Mivel Magyarországon baromi magas a Firefox részesedése, úgy 30-40 százalékra mérik, érdekes lesz, ha bevezetik, mert az automatikus böngészőfrissítéssel párosítva ez azt jelenti hogy néhány hónappal később, mire kliensoldalon elterjed minden magyar weboldal forgalma ennyivel fog esni. Namost ez kb. ugyanennyi bevételkiesést is jelent az összes magyar lapnak, ahol van hirdetés, és kétlem, hogy pl. az egyébként is veszteséges Index vagy Origo ki tudná gazdálkodni, ha eltűnik a bevétele harmada. (A hirdető csak annyit fog látni hogy jóval kevesebben látják a reklámját, mint korábban.)