• Pio
    #26784
    Igazából a HS jellegéből adódóan nagyon könnyű olyan helyzeteket preparálni, amire szinte biztos, hogy valami nem várt módon, bugosan reagál a játék. Persze erre a full board+entombra ezt nem lehet ráfogni, ez egy totál nem várt, csúnya bug, de teljesen jelentéktelen.

    Teljesen egyértelmű, hogy tesztelhetne és bugmentesíthetne nagyobb erőforrással a Blizzard, mint ahogy minden cég, hisz a tesztelésnek nincs felső határa, de aki járatos egy picit az ipari szintű szoftverfejlesztésben és főleg tesztelésben az pontosan tudja, hogy olyan, mint kimerítő tesztelés nem létezhet és a tesztelés mindig kockázatmenedzsment, meg kell hozni egy csomó döntést azzal kapcsolatban, hogy mit/hogyan tesztelünk, a pénz-idő-minőség hármasból nem tartható mindegyik és el kell dönteni, hogy a gyakoriság-hatás mátrix melyik részére koncentrálunk a tesztelés során, a Blizzard - szerintem nagyon helyesen - a gyakoriságra koncentrál, noha volt már bőven gamebreaking bug (jelentős hatású) a játékban, olyan, ami rendszeresen előjönne soha, sőt, a legtöbb teljesen képtelen, preparált játékszituációkkal csalható csak elő.

    Biztos vagyok benne, hogy ha nem lenne a játékban lehetőség kihívni egymást, akkor az ismert bugok 90%-áról nem is lenne tudomása a közösségnek.

    Utoljára szerkesztette: Pio, 2015.12.05. 16:06:41