• csoszi87
    #25876
    Nekem a bajom vele:
    Legend: nem lehet rá agresszíven muligenelni (ha biztos tudnám, hogy ott lesz első körben a kezemben, akkor esetleg)
    Rosszak a statok, nem üt le semmit, csak a gyenge 1-2 dropokat.

    Warrior Hp-je talán a legrosszabb, csak neki vannak olyan kártyái ami elfogadhatóvá teszik. Nem kérem. És ha lecserélem buktam 1-2 removalt.
    Pala Hp-je második legrosszabb, csak mivel tudja buffolni őket elfogadható lesz, de máshoz nem kérem.
    Sámán lásd pala. NEM KÉREM. De mivel tudja a lapjait buffolni, ha lecseréled bukja a buffjait.
    Druida arcal levenni valamit, és sérülni... nem a legjobb, de ok.
    Rouge lásd duida, csak jobb.
    Mage, ok. bármelyik deckbe elfér.
    Hunter, csak agrot támogatja, de akkor miért nem hunter az alap hős, ha smorcholni akarok?
    Warlock, legjobb.
    Prájsz, mid tempó deckbe legjobb.

    No választasz 1 hőst, építesz 1 decket, arra számolva, hogy majd úgyis más lesz a Hp-d... ez már nem áll össze.
    Első körben nálad ez a csoda, választasz 3 másik képesség közül és vagy örülsz, mert van olyan képesség ami a deckednek kell, vagy kényszerből kiválasztasz valamit.
    Ha nem első körben rakod ki, akkor kirakod x-edik körben és használod a HP-t ami azonnal megmenti a meccset. (ja nem)
    Nem a hp nyeri meg a meccset, csak tudod, hogy mit érdemes rá építeni,
    Fun kártyának ok, mert meglepő, de ráépíteni 1 decket nem ajánlott.