
Játékosok listája Offtopic
Hearthstone tematikájú merchandise cuccok
Hearthstone kártyacsomagokat akarok
TITANS kiegészítő - Megjelent!
-
Pio #17695 Csak a ZOO kapcsán írnék
Szerintem a zoo esetében arról van szó, hogy annyira hatékony és főleg sticky early droppok jelentek meg zoonál (nerubian egg, imp gang boss, haunted creeper és társaik), hogy még sokkal effektívebben tudja uralni a boardot, mint valaha, emiatt viszont befért pár nagyobb melák, nem baj, ha ott vannak a kezedben, a maradékból is elvagy addig, hála a sokkal nagyobb hatékonyságnak, viszont így nincs az, hogy ha zooval ~turn8-ig nem nyersz, akkor mehet a concede.
Egyszerűen nagyságrendekkel hatékonyabb early game-et tud felmutatni a zoo sokkal kevesebb lapból, mint régen. Régen ha kezdőkézben volt egy doomguard meg egy argus, akkor lassú voltál és ment is a concede, ma vígan elvagy 2-3 early droppal és így is tuti, hogy lesz mit buffolni turn4-ben argussal.
Innen viszont adott, hogy menjen a voidcaller is, hisz nem szeretnél dr boomokat meg gianteket eldobálni doomguard miatt.
Nade akkor már lazán legyen ott malganis is, hisz ingyen lesz, ha jól csinálod.
Ilyenekre gondolok, mint:
- régen turn3-ban max 1 kést préseltél ki jugglerből, tipikusan ha nem nálad volt a coin mulligan ment rá, late dropnak számított, mert csak úgy lehetett vele sokat késelni, most turn2 haunted creeper, turn3 juggler + sergeant és ölöd a másik 2 dropját, turn3-ban 7/5-ben vagy az asztalon üres boarddal szemben...
- turn3 imp gang boss általában ~4/6 de ha jól jön ki a lépés több statot hoz ki magából, szóval 5-6 droppokat karcolja a value, ráadásul még effektívebb is hála a dire wolfnak, power overwhelmingnek, argusnak és a többinek
- argust régen nehéz volt turn4-5-ben full value-val kitenni, ha sikerült az általában tuti wint jelentett, most kábé az megy csodaszámba, ha turn4-5-ben nincs lent 2-3 lénye a zoonak
- régen az aoe-k totálisan kinyírták a zoo-t, most gondolom nem is kell fejtegetnem, miért nincs ez így
- régen az amúgy papíron nagyon erős void terror használhatatlan volt, egyszerűen nem érte meg beáldozni élő, lélegző lényeket, túl nagy tempóvesztés, most megeszi a power overwhelminges tojást, a voidcallert, satöbbi... turn3 7/9 stat, turn4 15/19 stat asztalon zoonál nem ritka, hála neki és a tojásainak :). Hiányzik egy kis extra damage? Edd meg a voidcallert a doomguardért... satöbbi
Egy szó, mint száz szerintem egyáltalán nem lett lassabb a zoo, sőt, rövidtávon is sokkal gyilkosabb lett, mint régen, ami főleg változott, hogy most már turn8+-nál se dőlhetsz hátra ellene...
Ehhez persze az is hozzátartozik, hogy a zoo mindig is a board controlról szólt és sose egy face deck volt. Olyat mindigis a hunter és a paladin csináltak.
ITT VAN amúgy a legendás zoo, ami nagyjából 1 évvel ezelőtt olyannak számított, mint most a facehunter×2, mindenki utálta, sokan reflexből concede-et nyomtak ellene, ami nem volt egy jó döntés, tekintve, hogy a ladder háromnegyede ebből állt. Ha valakinek van ideje letesztelhetné, hogy most mit lehet ezzel a deckkel alkotni ladderen, tippre semmit. :)