Might and Magic X Legacy


  • Beornmaci
    #977
    Nos. Warrior fokozat, második full végigjátszás, és sokadik rész-végigjátszás után pár gondolat...

    1. a játék befejezése után kapott Limbo labirintus nem kellett volna... nagyon nem... Az ötlet nem rossz, de az egész össze van csapva, ezen kívül így fél 11 fele nem volt kedvem megfejteni az ajtó kódokat sem, úgyhogy ennyi...

    2. a 3 új labival együtt olyan 36-37. szinten lehet befejezni a gammát úgy, hogy a lehető legtöbb ideig visszük a +10%-ot adó manusokat magunkkal (a végső csata előtt vittem el a kilátóba az egyiket, de a másik mindvégig velem volt)

    3. a játékkal alapvetően a következő gondom van:
    igazából semmilyen skillt, promó-skillt, ravasz varázslatot nem kell használni, a kb. 16-os szinten megszerzett mester föld és vízmágia (+ vízpajzs) után. Én innentől 3 spellt használtan csupán: regenerálás + vízpajzs + (ha kellett) izzó idegek, slussz.

    Jó, a tárgyakat a tárgyazonosítás spellel azonosítottam, és a sötét szilánk leadásáig kellett a suttogó árnyak, vagy mi. Semmi más nem. Egy idő után már a warfare páncéltörését, biztos ütését sem használtam, az attack - attack - attack - kell spellet frissíteni? nem, akkor: attack gombok nyomkodásával végig lehet szaladni mindenen. Egy helyen volt, ahol vissza kellett tölteni az állást, amikor elfeledtem, hogy ott három irányból árnymesterek, vagy mi a bánatok ugranak rám, akik lepurgálták rólam az összes spellt, és a főgonosszal együtt lecsapták ájultba a varázslómat. Az utolsó szakaszt, onnan, hogy hajóra szálltam, 3 kajával és 10 nagy manaitallal meg lehet csinálni (a többit találod hozzá).

    A fentiek miatt nem nagyon használtam semmilyen karakter specet. Nem volt szükség a dudu extra gyógyítására (egyszer kipróbáltam, és annyi), a szélkard ugrására, vagy a pengetáncos kaszabolására. Tök felesleges felfejleszteni a zsoldosok warfare skilljét GM-re, mert azt sem használtam. (Amúgy nem is akkora királyság, szvsz pengemester a kétfegyveres bajnok!). A támadó varázslatok jó része warrior fokozaton felejtős, úgy is újítgatni kell a védő spelleket, ahhoz meg kell mana.

    Szintén nem sok értelmét láttam a közepes és nehéz páncéloknak. Egyedül a varázslóm viselte a relic bőrvértet, a többiek a felesleges skill pontjukat inkább lőfegyver és kitartás / kitérés fejlesztésbe ölték. Amióta levették 1 pontra a támadóérték csökkenést skillpontonként, azóta nagyon sokat kell rátenni úgy, hogy nem igazán hozza be az "árát". Köpenyekben is lehet találni +8 erőt adót...

    4. A magyarításban még maradt pár hiba a titkos kincs megtalálásán túl: pl. manaital, néhány könyvoldal fordítása kilóg a könyvből, a skilleket rosszul fordították (a two handed weapon és a dual wield tárgybónuszait mindenhol kétkezes fegyvernek fordították - találd ki, épp melyik), stb.

    Mindenesetre az uccsó patch nagyon jót tett a gamma stabilitásának! Élvezhetővé vált. :)

    Egy kérdés csupán: honnan, hogy indítom el a modderelő programot?