Might and Magic X Legacy


  • SaGa Jr
    #888
    Egyszerre veled volt mindkettő? Vagy egyszerre mindig csak az egyikük? Nem egy eget verő a különbség de 1-2 plusz szintet tud hozni (azért nem többet mert nem a játék elejétől kezdve elérhetőek).

    Mindkét hely egy-egy class promotion küldetéséhez kapcsolódik. A törpés a runepriest-hez, az ork meg a barbárhoz (azt hiszem). A harmadik ilyen hely a blade dancer-ek promotion küldetéséhez kapcsolódik de ha akad elf a csapatban akkor oda is be lehet jutni ahogy adott faj képviselőjével a másik két hely is megnyílik. Kimondottan ezért viszek most 4 fajú csapatot (ork shaman, törpe rune priest, elf ranger és egy crusader).

    A keresett kulcs ott van azon a szinten csak egy ágy alá lett bedugva és így csak bizonyos irányból lehet észrevenni és felvenni. Menj be olyan szobákba ahol ágyak vannak és mindegyik ágy mellett elhaladva forogj körbe. Meglesz a kulcs és így bejutsz a lezárt részbe (nagyjából 3000 Xp-t össze lehet onnan kukázni az ellenfelekből). Kis extra terület némi cuccal és pár ellenféllel. Semmi érdemleges nincs ott sajnos.

    A leégett ház egyenlőre csak díszítő elem. Talán majd lesz oda is valami feladat. Ahogy a Karthal előtti kis fogadóban dekkoló jósnőnek is lenne egyéb szerepe mint, hogy elmondja pár tanító helyét, de hiányzik az a file ami elindítaná a feladatot és megnyitná az erődöt ami fizikailag a játékban van csak nem reagál semmire és így csak mint díszelem érvényesül (a Seahaven-ből Karthal-ba vezető úton van egy szikla mögött miután feljött az ember az úton a kis hídon át, mellette meg dekkol egy elf).