10804749371369819038.jpg
Shadowrun Returns
  • SaGa Jr
    #275
    Nem a pain inducer-re gondolok, az más. Van konkrétan egy fejlettebb pisztoly típus (a játék fájljaiban nézelődve találtam meg) ami ugyanúgy sebez/altat mint a sima Defiance sokkoló, csak teszi ezt messzebbről és egy helyett két lövést tud leadni mielőtt tölteni kéne.

    A pain inducer-t azt ismerem, az sem rossz cucc, csak másként működik.

    Drogokat nem használtam sem ebben sem a korábbi SRR játékban. Valahogy húzódozom tőle és annyi bonuszt meg nem ad, hogy emiatt drogossá tegyem a csapatot vagy a karakteremet.

    Most hogy írod, tényleg az adrenal pump-pal kevertem az automata adagolót...

    A shotikat meg nem tudják eléggé visszafogni, még most is piszok erősek. Így sem jön ki az a hátrányuk ami a PnP változatban igen, hogy alig érnek valamit ha a célponton bármilyen páncélzat van (a játék eleji pár ellenféltől eltekintve pedig mindenkin van). Itt a játékban ez nem rontja a hatásfokukat. Vígan és könnyedén aprítják a harci robotokat, a nyakig páncélozott ellenfeleket gond nélkül, pedig nem kéne nekik.