
Shadowrun Returns
-
SaGa Jr #207 Azért ne essünk túlzásokba. Az a csúzli nem egy mindennapi eszköze még a vadászoknak sem, főleg nem városi terepen. :)
A játék egyenlőre nem arra van kihegyezve, hogy előcsalja a mágikusan aktívak előnyeit vagy az alternatív megoldásokat mint amilyen az asztrális felderítés vagy épp a lopakodás. Egyenlőre az alternatív megoldások kimerültek pár helyen felajánlott dolgokban amik elsősorban tulajdonság meglétét követelték meg.
Ki tudja merre mozdulnak majd el a további kalandok? Még bejöhetnek azok az ellenfelek amik kiröhögik a világi fegyvereket és kézzel-lábbal kell őket verni vagy mágiával, netán fegyver fókuszokkal különben nem sérülnek. Vagy ugye amint a mage-ek megkapják a korlát varázslataikat amiket nem lő át a modern technikai meggymag köpködő, máris felértékelődik a csapat mágusa aki viszont úgy megy át a fizikai korláton a varázslataival mint forró kés a vajon.
jarlaxxe:
Ha pakolsz elég pontot a dodge-ra akkor nem fogják lelőni az adeptusodat. Csak akkor elsősorban erre kell rámenni és nem lesz gondja azzal, hogy belemásszon a rosszarcúak szájába azt leverjen nekik egy tripla ütést fegyverrel, felszecskázva még a gyenge dragon sword-dal is egy, max 2 ütésből a legcombosabb ellenfeleket is (nem a játék végi ellenszenves boss-ra gondolok, a többiekre).