Torment: Tides of Numenera
-
#52
Nem tudom, szerintem nem is lehet egyszerűen megmondani, mert ott volt valami kavarás a játék ide-oda dobálásával, meg a DR csak bedolgozott egy másik fejlesztőnek (a PC-s verzióval), ha jól emlékszem.
Amit tudok és összehasonlíthatóság: a Fallout első része a pletykák szerint 3 millióba került, a BG1 pedig valahol 2 milla körült volt (akkoriban)... A PS:T is kb. ennyi lehetett, ehhez képest a megjelenésekor csak 60,000 darab ment el belőle, pénzügyileg nem lett nyereséges. Mondjuk PS:T és kortársai kategóriában a Final Fantasy VII $45m-be fájt... A Dragon Age 2-ről azt mondják, hogy 40 (!) millió volt a fejlesztése és az első Assassin's Creed és a Crysis is itt mozog. A Skyrim marketinggel együtt volt $85m. Az új BG:EE-ről elmondták, hogy 200k darabnak kell elmenni belőle, hogy nullára kijöjjön.
És még egy kiegészítés: 2012-ben az USA-ban a játékfejlesztők átlagos éves bére $79k volt.