Torment: Tides of Numenera
  • PetruZ
    #43
    A férfi/női karakter választhatóságáról már írtak a journal-ban. A játék olyan, mint a PS:T: a főkarakterre épül, minden körülötte forog, minden sztori hozzá kapcsolódik (nem olyan freeform karakter, mint a szokványos rpg-kben). Női változat esetén az összes dialógusból kétféle kell (he/she eltérések és minden, ami ezzel jár), plusz a női/férfi különbségekre eltérő reakciók, valamint a felszerelések (főleg a ruhák, páncélok) nagy részéből szintén kétféle kell. Ezt meg kell rajzolni, animálni, stb., rengeteg meló.

    A magasabb összeget további helyszínek, követők, és világ-elemek beépítésére fordítják (pl. szekták, új helyszínek, új történetszálak), meg ebből finanszíroznak olyan extrákat, mint pl. a szimfónikus zenekari soundtrack, vagy az art book.
    Alapvetően a játék moduláris jellegű: van egy főszál, amelyről leágaznak modulok. Ezeket a modulokat adják ki az íróknak, akik kibővítik, kitágítják a részleteket. Több pénz = több bevonható író = több elágazó történetszál.

    Végezetül: az, hogy egy magyar/kínai egy marék rizsért megcsinál valamit, nem azt jelenti, hogy egy USA-központú fejlesztésben is annyiba fog kerülni. :P