Salem Crafting MMO
  • Blackthorn
    #92
    A Paradox gondolom csak a kiadó, ez a játék inkább tűnik nekem "garázs-fejlesztésnek", amit felkaroltak.
    Nos a farmville-ről nem tudok nyilatkozni, sose játszottam vele. Viszont a minecraft-ban meglehetősen nagy a tapasztalatom. Nehogy azt gondoljátok, h ott nem lehet meghalni! Csak éppen van rá hatásod, hogy meghalsz e vagy sem. Jelesül: Ha jól csinálod, meg tudod védeni magad, és a dolgaidat.
    Itt teljesen esélytelen vagy a félistenek ellen. Fuss el?? Úgy is tovább tud futni, és utolér! Bujj el?? Hova?? Kezdjem 10x újra a játékot? Minek? Lesz olyan, majd amikor nem ölnek meg??
    Ti hányszor kezdenétek újra? Illetve hányszor fogjátok újrakezdeni, mielőtt végleg röpül a kukába?
    15 éve gond az MMO fejlesztésben a kezdők legyilkolása, és azóta születtek jó, és kevésbé jó megoldások. Ez egy ROSSZ koncepció!
    Lehet keverni a müfajokat (craft vs Pvp) csak éppen arra is gondolni kell ki lesz a célközönség. Itt többek közt olyanok mint én akit a craft miatt jöttek. Amugy én, míg meg nem meghaltam, azt se tudtam, h perma death van. A wiki része meg sem említi, h ilyen is van.
    Nem tudom ki fog ezzel a játékkal hosszú távon játszani, de kötve hiszem, h bárkit is lekötne, akár évekig (hiszen egy MMO-nak erről kéne szólni), h hetente előröl kezdi a játékot. Maradnak a nyolc évesen análisan inzultált, szemüveges, koreai hülye-gyerekek. De legalább megmutatták, mekkora királyok!
    És én ezt sajnálom (a két héten túl, amit bele öltem), mert egy nagyon jó ötlet, nagyon rosszul kivitelezve!