Salem Crafting MMO
-
Petko #62 Jó, de figyu, a fórumon beírt egy csomó gyerek, hogy ez meg ez a baja... és mindenre ez a válasz, hogy nem neked való... mostmár ebből teljes indukcióval kikövetkeztethető, hogy akkor azon a 12 emberen kívül gyakorlatilag senkinek se való
És ki fogja akkor fenntartani?
Másrészt meg szintén beírtam ezt a példát is nekik:
Az óvodában a gyerekeknek oda adnak egy sakk-készletet, és azok szépen elkezdik kirakni, néhányuknak már az apukája megmutatta mi is az a sakk és hogy kell játszani. Ezért felrakják a táblára a bábukat és két kissrác már el is kezdene játszani, amikor üvöltve odarohan egy buta hiperaktív gyerek, és felborítva a sakktáblát a figurákkal elkezdi fejbe vágni vele őket. Közbe pedig ezt ordítja: TI BARMOK! EZT NEM ÚGY KELL, HANEM íGY KELL JÁTSZANI!!
De ismétlem nem a permadeath a baj, hanem az hogy a játékba egy tök bonyolult, összetett krafotolós, építkezős, termelős apektust kidolgoztak, és ez az egész teljesen élvezhetetlen, mert alá van rendelve az idegbeteg hülyegyerekek kénye kedvének. És emiatt ha szépen fejlődnél, kraftolnál, nem tudsz védekezni. Aki egyszer jól feltolta a karakterét, az onnantól istent játszhat és bármit megtehet kockázat nélkül. Én csak annyit akarok, hogy igenis szinttől függetlenül mindig legyen kockázat és retorzió annak aki támad. Különben tényleg az összetett kraftolós játék gyakorlatilag csak arról szól hogy ész nélkül grindelsz, hogy túl élj, azaz megszűnik egyáltalán játék lenni.