13460980771376987028.jpg
  • Austin Bailey
    #3268
    közben megtaláltam angolul a választ a kérdésemre, de azért köszi. Egyébként nem tudom ti hogy vagytok vele, de szerintem eddig a második rész volt a legjobb (meg nekem az első részben tetszett az, hogy zsúfoltak voltak a városok,meg szerintem a keleti hangulatjoz illett a legjobban ez az assassin téma. Bár maga az első rész borzasztóan semiatikus volt), és azóta csak egyre ötlettelenebb a történet is, meg nincs is rendesen kidolgozva, illetve teljesen elhalnak bizonyos fontos elemek a játékban. Például egyre kevésbé van animus, és egyre inkább csak egy átlagos menü az egész. Meg nekem pl hiányoznak az épületeken a titokos jeleki meg a rejtvények is (ezeket a hülye társasjátékokat utálom, ráadásul mindig vesztek), ami az egésznek az összeesküvés-jellegét adta. Ebben a részben már semmilyen összeesküvés nincs, hanem videójátékot fejlesztenek az animussal. Vicc. (bár gondolom az lesz a nagy csattanó, hogy Desmond él, és ő van az Abstregonál)Maga ez a karib tengeri cucc jó lenne, csak nem elég pörgős a játék, meg borzasztóan lassítják ezek a szarok, hogy szedd össze a palackot, a ládát, a kalózéneket meg ezeket a hülyeségeket. ilyen monjuk a kettőben is volt, de ott voltak nagy méretű városok, és lehetett ugrálni a háztetőkön, és ott ezek arra voltak jók, hogy egyfajta szabad mászkálás indokai legyenek. Azóta az ugrálás is teljesen leépült. Megszüntek a nagy háztömbök, meg egy csomó ugrálási figura is. Nincsenek azok a jó kis magasságok sem, mint amik pl San Gimignanoban voltak a kettőben. Meg egyszerűen itt már nem beszélhetünk assassinokról, hanem már olyan az egész, mint a skyrim, hogy mész egy kardos palival, és legyakon aki szembejön. Ráadásul állandóan új elemeket hoznak be, amiket aztán kivesznek, pl az assassinok toborzása és a csaparmunka, vagy pl a mik a Revelations-ben voltak, a bombák, meg a kampós végű rejtett penge. Meg minden részben eröltetik a hülye gazdasági vonalat, ahelyett, hogy egy jó kis fegyvert mondjuk úgy lehessen megszerezni, hogy kilopjuk xy házából vagy a királyi palotából vagy valami ilyesmi. Ráadásul ezzel a karibi pályával sem vagyok megelégedve annyiból, hogy ez egyész egyszerűen nem karibi táj, mégcsak nem is tenger, hanem valami mmorpg szintű fantasy táj. Túl sok a sziget, és túl sok a hegy. Havanna pl úgy néz ki, mintha valami amazonas menti település lenne, hegyekkel meg őserdővel, miközben igaziból havannában nincs is hegy. Az is nagyon zavar, hogy a mellékküldetéseknek nincs történetük. Magyarul a játékból eddig volt hat rész, és még mindig ott tartunk, mint az első részben, hogy van a főtörténet, meg a teljesen jellegtelen egyéb.
    Szóval igaziból ebből a sorozatból ne lett az, ami lehetett volna, és ez azért nagyon szomorú, mert ezzel lelőttek egy csomó jó ötletet, amikhez így már mások nem fognak hozzányúlni, és ezeket az ötleteket szarták el. Én egy olyan sorozatot vártam volna, ahol korokon átívelő egymás üldözése zajlik, városokkal, merényletekkel, (vagy akár ezzel a karibi izével, ha jól lenne megcsinálva), settenkedésel, cselszövéssel, álcázással versenyfutással stb, Egyébként leimádkozhatnák végre az assassinok ruhájáról a csuklyát, mert nagyon feltűnőek tőle. (vagy legalább adaptálhatnák a kor viseletéhez) A kalózkorban miért nem egy piros kendő van a fejére kötve vagy egy admirális sapka?