PC-re is jön a Resident Evil: Revelations!

  • Hoz_Hun
    #609
    Én tolom a Raid módot. Nagyon jó!
    Más mint a Mercenaries. Itt nem egy viszonylag korlátozott pályán kell föl alá rohangálni időre és hentelni az ellenfeleket értékes másodpercekért. Itt a játék adott pályaszakaszain kell végigmenni és nagyobb hangsúly van az életben maradáson. Itt bizony oda kell figyelni és menedzselni a fegyvereket, életerőt, nézni a szinteket, plusz ki kell ismerni a Bossokat is. Lényegében van egy szinted (lvl. 1-50). Továbbá a fegyvereknek is van egy szintje (fegyverek nem fejlődnek, ha nagyobb szintű fegyver kell, veszed vagy szerzed). Természetesen szinted feletti fegyvert nem használhatsz. A fegyvereket vagy szerzed a pályán vagy veszed a boltban. Venni a BP pontokért lehet, amit vagy a Raid módban szedsz össze vagy a sztori módban. Az hogy milyen szintű fegyver esik az attól függ milyen szintű a pálya (venni viszont mindig a szintedben lehet csak). Ezt látod, mikor kiválasztod a pályát. A fegyvereket és a fegyver kiegészítőket el is adhatod, szóval nyugodtan vegyél fel mindent, később lehet rendezkedni. Sőt kell is mert a helyek is korlátozva vannak. Van pár fegyver, ami csak esik. A legendás fegyverek közül kettőt sosincs boltba (másik kettő kivételesen ritkán). Azok elég durva húzós fegyverek, de azoknak is van szintje.
    A Raid nehézségi szintje a Chasm. Bármelyik pályára bemehetsz ezen a szinten, de majd meglátod, ha durván alacsony szinten mész be (pláne egyedül!!!), akkor pillanatok alatt szétkapnak. Nem minden ellenfél ugyan olyan sokszor találkozol buffolt (néha nevesített ellenféllel). Ja és persze nem a sztorit játszod újra csak az adott pályaszakasz ugyan az. Durván teleszórták ellenféllel. Kb 4-5 szinttel magasabb pályára kis gyakorlattal már be lehet merészkedni. Ha magas szintű társad van, akkor mehetsz bátrabban asszisztálni neki.
    Én tegnap értem a végére a 20. pályának, ami 19. szintű. Én akkor voltam 14 a társam 21. Egyedül esélyem sem lett volna!! A 20 pálya (a végső trónterem, semmi más) így néz ki: 3 körből áll, az elsőben 3 db Mayday Boss jön egyszerre!! Ha ez megvan, akkor jön két sima Ooz és egy olyan páncélozott állat (ami két részre tud esni) buffolva!! Ha ez is megvan, jön a fő-fő-fő Boss. Adni kell neki keményen itt nem lehet totojázni. Képzelheted a lőszermenedzsment itt már necces tud lenni. Nagyon nem mindegy milyen szintű a felszerelésed!
    Ha megvan mind a 20 pálya (van egy 21. bonusz pálya, de azzal még nem érdemes foglalkozni) Chasm fokozaton akkor kinyitja a Trench nehézségi szintet. Itt már az első pálya is 19. szintű és kapásból durva monsztrák jönnek. A Trench nehézségi szinten már csak sorba lehet haladni, nem babra megy a játék. Nagyon emészti a lőszert, egyebeket, szóval költséges, nem lehet csak úgy beesni, mint a Chasm fokozaton (és ezután van még az Abyss fokozat!).
    Karaktereket különböző dolgokért nyitogathatsz. Párat már kapsz a sztori módért. Egy karakter kiemelnék. Reachelt. Őt akkor kapod meg, ha egy pályán 3 bonusz dolgot teljesítesz. Ezt érdemes rögtön az első 1-3 pályán megtenni, mert úgy könnyű és egyből megvan a kari. Ilyen a "Ne sérülj meg. (No Damage Bonus)", "Ölj meg mindenkit. (Genocide Bonus)" és "Alacsony szinten menj be.(Low Level Bonus)". Ha ez egyszerre megvan akkor jár a "Trinity Bonus" (és első ilyen után rögtön beadja a karaktert is). Később mesterségesen csökkenthetsz a szintedet, de szerintem nem érdemes ezzel később vesződni az elején ez NAGYON könnyen teljesíthető EGYEDÜL is.

    Hirtelen ennyi jutott eszembe, ha kérdésed van írj.