• Nomad90Hun
    #69
    Amit nekem eddig sikerült kiderítenem:
    A skilleknek van több fajtája material, phisycal, elemental és occult, illetve ezeknek vannak állapot hatásai.

    A matertial-ba tartozik:
    rend - ez vérzést avagy bleedinget okoz
    poison - mérgezés (helyenként toxic-nak említik), majdnem ugyanaz mint a bleed

    A phisycal alá tartozik:
    A fegyverek fizikális sebzése amit közvetlen bekap az ellen mikor odacsapsz neki, vagy meglövöd

    Az elemental alá sorolják:
    fire - tűz - az állapot hatása, hogy felgyullad az ellen és ég 1 darabig
    ice - jég - megfagy az ellen az állapothatástól
    electric - elektromos - ez sokkolja az ellenséget

    Az occult alá tartozik
    Aether - éter sebzés (pl. az annihiltaion skill ilyen) - ennek az állapothatása elvileg a stázis ami szintén egyfajta fagyás

    Ami nekem eddig az állapothatásokról lejött, hogy van a ailment chance (állapot esély, hogy mennyi esélyed van "rárakni az ellenfélre"), a wisdom növeli, illetve a passzív fában is lehet növeli, illetve az ailment (állapot?) sebzés, elvileg wisdom stat ezt is növeli, a passzív fában lehet még talentből stack-eket azaz "csomagokat" pakolni az ailment sebzésből az ellenfelekre. A sebzés növelés külön van + ailment (állapot?) sebzés, + spell (varázslat) sebzés, + melee (közelharci) sebzés, illetve + attack (támadás) sebzés (ez valószínűleg erősít mindent ). Valamit tuti kihagytam, nyugodtan ki lehet egészíteni ha igen.
    Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2020.02.19. 19:10:14