• j0nNyKa
    #36
    na 2. act végén vagyok, pár gondolat

    összefoglalva:
    - az árát így még nem éri meg, ha működne a multi akkor bőven
    - szórakoztat, akarok mindig egy waypointtal tovább menni
    - nagyon sok bug van, inkább idegesítőek mint gamebreaking-ek, de van jócskán
    - a hangulata fasza, a játékmenet fasza, egyben van az egész
    - a karakter fejlesztés miatt pár újrajátszás bőven van benne, egyébként viszonylag csőjáték
    - end game-et nem tudom, nem járok még ott

    grafika, performansz:
    - szép, semmi különleges, cryengine
    - a "tájak", tereptárgyak, területek hátterei kiemelkedően jól néznek ki, a többi átlagos
    - stabil 160 fpsen fut, bár ehhez ki kellett kapcsolnom 1-2 effektet, egyébként leugrált 100 körülre

    hangok:
    - rendben vannak, semmi egetrengető, kicsit keveslem a zenét úgyhogy raktam be sajátot
    - hangeffektek ilyesmik működnek, frankók

    irányítás:
    - ha nem lenne bugos a show items, és nem kéne gombot mashelni hogy mindig lásd a földön a tárgyakat, akkor ~tökéletes lenne
    - szokásos arpg gombok, plusz van benne gurulás, frankós az egész

    story:
    - szokásos arpg "démonok támadnak és mindenki ellenem van" sztori, nem unom, de nem is epikus
    - a frakciók, mindenféle fajok meg ilyesmik okésak, van egyfajta hangulata a világnak, megint semmi extra, működik

    játékmenet:
    - a karakter fejlesztése a kedvenc dolgom, szabad kezet kapsz teljesen
    - fegyver(ek) határozza meg, hogy milyen "kaszt" vagy, azaz hogy melyik spelleket használhatod épp, én pisztoly + pajzs kombóval nyomom, így a szokásos arpgs íjász, meg assa spelleket tudom használni (és mellesleg kurvajó, hogy a pajzs shotgunt csinál az auto attackodból)
    - spellek fejlesztése nagyon nagyon nagyon fasza, csillagos ötös
    - statok... meh, olyan mintha kicsit súlytalan lenne, főleg hogy tárgyakhoz se kellenek
    - passzív skillfa nagyon fasza, ha jól rémlik a PoE-ban valami hasonló, illetve a grim dawnban is
    - harc fluid, élvezem, működik
    - a tárgyak mintha picit súlytalanak lennének, bár eddig nem dobálja a játék a legendarykat, kicsit olyan mintha a fegyveren kívül a többi nem igazán számítana
    - amit arpgtől várni lehet, az van, waypoint rendszer, town portal, gem/socket rendszer, dungeon-ök, shrine-ok, stb

    TLDR: jó lesz ez nagyon, kell még némi bugfix, meghát stabil működő multi