• Mofarguru
    #148
    Jómagam még nem jutottam el az Act3 bossáig, szóval köszönöm a tippet majd figyelek rá.

    Igen jól látod, ez a D3 grafikáját nem is lehet összehasonlítani (bár nem is egy stílus) a Wolcen grafikájával. Valóban nagyon pazar! Ami viszont nem tetszik (persze ez szubjektív) a leölt mobok miért is tűnnek el a talajban?! Ez nekem egy kicsit illúzió romboló. Én jómagam még nem foglalkoztam a színezős résszel, de ettől függetlenül a "barbizós" rész valóban jó (bár ez mindegyik hasonszőrű ARPG pl. PoE, D3 stb..) jól meg van csinálva.

    Ami a passzív fát illeti valóban ötletes, de egyértelműen PoE nyúlás (ami persze nem baj). Nekem a PoE-ban jobban bejött ez a tree, itt valahogy nekem kicsit kaotikusnak tűnik. Ami meg a reset-et illeti, hát...nem tudom, hogy jó e vagy rossz. Jónak azért jó, mert nem kell előröl kezdeni ha új karit akarsz, viszont a PoE-ben meg pont ez a kihívás. Ha ott megcsinálsz (persze ott is van erre opció csak kicsivel körülményesebb és szerintem nem sokan használják) egy karit, akkor azzal végigtolod, és majdan idővel kezdesz egy újat. Így ott ligánkét 3-4 különböző karaktert húzol fel "nulláról". Nekem ez sokkal jobban bejön (van is menne már vagy 1100 órám).

    Amit írsz endgame érdekes, de ott még nem tartok. Viszont valóban kell valami plusz ami miatt az ember leül majd elé újra és újra. Az online coop-ot még nem próbáltam, de bizonyosan jó móka. Szerintem a Wolcen sikere többek között azon múlik, hogy mennyire tud tartalmas lenni hosszútávon, illetve mennyire gyorsan reagálnak a felmerülő user igényekre (elég ha csak a bug fixekre gondolok). Én drukkolok a játéknak, bár fel kell, hogy kösse a gatyát, mert lassan jön a PoE2 illetve a D4 (valamikor). Szóval a lecke fel van adva...