#8
Mindegyik multi egyformán geci. Egyrészt.
Másrészt a halálra zsigerelt gyermekmunkásnál, már csak a halálra éhezett munkanélküli gyermek a szomorúbb!
A cikkhez meg annyit, hogy a Samsung egy jó marketing stratégiát folytatott, amikor ráakaszkodott az Apple-ra, mint egy referrenciaként használta, ezzel az embereknek egy viszonyítási alapot teremtett.
Az Apple is bele ment ebe a játékba, amikor orbaxájba perelte a Samut. Csakhogy az átlagjúzer nem olyan egysíkúan gondolkodik, mint az amcsi esküdtszék, vagy mint egy ötödikes. Ezért amikor 1-2 dologban bizony a Samu termékei elkezdtek jobbak lenni, mint a referenciaként használt Apple termékek, akkor megváltoztatták a preferenciájukat.
Az M$ sokkal ügyesebben csinálja/csinálta általában a marketingjét, mint az Apple, nem támadja a nagy riválisait, hanem egyszerűen szóba sem hozza, mintha nem is lenne. Valszeg a Samunál is el fog múlni, amikor az Apple marketingeseivel húzatja magát, amíg ezen a mindenki minket másol stratégián az Applenek nehezebb lesz változtatni, marketingben gyökeres arculatváltás kéne.