banner
  • lwb
    #16644
    "Persze ha többet foglalkoztál volna a játékkal akkor tudnád"

    LOL :D Te még meg sem születtél én már meguntam a Fallout 1-et. Van benne vagy 5-6 végigjátszásom, bár az tény, hogy a legutóbbi is 20+ éve volt. Amint kijött a 2, inkább átnyergeltem arra és azt még 10 évvel ezelőtt is elővettem pl. Az 1-et nem, így az emlékeim már elég rozsdásak, de azt tudom, hogy többet felejtettem el a játékból, mint amennyit te valaha is tudtál róla. No hard feelings, a korral jár a bölcsesség. :)

    "Mi lett volna a túl sokat ökörködik valaki a világban Geralt-ként és Ciri-t elkapja a Wild Hunt?"
    Volt játék, ami ezzel próbálkozott, de rendszerint nem találkozott a casual tömeg tetszésével az, hogy ketyeg az óra. Az egyik legismertebb példa erre - az amúgy fenomenális - NWN2 kiegészítő, a Mask of the betrayer. Amikor egy open world játékot csinálsz, akkor el kell gondolkodnod azon, hogy mi az, amit a fogyasztók akarnak. Az ilyen vizsgálatok pedig rendre azt mutatják ki, hogy a játékosok többsége a chill felfedezést és a stresszmentes escapism-ot előbbre tartja a realitásnál. a MotB-nél tele volt az internet a hisztivel, pedig viszonylag egyszerűen menedzselni lehetett ezt a funkciót. Ennek ellenére az a kiegészítő niche termék maradt, a hc rajongók istenítik, de a tömegek tetszését nem nyerte el. Többek között ezért is. Pénzt meg nyilván nem a pár százaléknyi hardcore játékoson lehet keresni.

    A W3 még viszonylag logikusan magyarázza meg, hogy miért nincs ilyen dinamika a világban vagy time limit arra, hogy megtaláld Cirit. Ezerszer jobban, mint pl az Oblivion a nagy inváziót, amit akármennyi ideig fel tudsz függeszteni, ha épp gombát szedni támad kedved 5000 napig a játékban.