banner
  • caps lock
    #16566
    CP-ben jó ötlet volt a választható életutak, csak sajnos szinte semmi tétje nem volt, a játék első órája volt más, meg feloldott pár extra dialógus opciót. De ebben sok fantáziát látok ha jól megcsinálnák. Például ha a játék elején kiválaszthatjuk az iskolát, az meghatározná a főszereplő személyiségét is, hogy másként reagálna bizonyos helyzetekre. A múltad, a környezeted, a tanulmányaid meghatározzák a viselkedésedet. Egy macska nem idegenkedne ha bérgyilkossággal bíznák meg, a medve erővel oldja meg a dolgokat, a vipera jó az alkímiában és a mérgek ismeretében, stb. A harci stílus is különbözhetne, más lenne a kardforgatás technikája. A macska gyors, a medve erős, a farkas valahol a kettő között és így tovább. Az egyes iskolák megint más jeleket használnának, vagy az adott jel egyedi változatát. Így óriási lenne az újrajátszhatósági faktor is. A főszereplő ugyanaz, de az eltérő életutak miatt annyiféle felé lehetne vinni a karaktert, hogy mindig élvezetes tudna maradni. A witcher 3-ban az iskolák csak az öltözék szintjén voltak jelen, itt viszont fontos attribútumokat határoznának meg és a skillfa is egyedi lenne mindnél. A játékmenetet és a történetet is befolyásolná hogy hová tartozunk.