• Papichulo
    Ez mar kezd nevetseges szinezetet olteni.

De szukitsuk le a dolgot egyetlen allitasra, mivel szerinted mindegyik axioma. Fokuszaljunk erre:

"Egy mp3-at nem birsz ramasolni a szaros itunes nelkul. "

Ezekutan megfeleloen bizonyitottam, hogy lehetseges ramasolni egy mp3 filet.

Erre jott ez:

"Nagyon jo hogy ra tudod masolni, csak azt aztan majd probald meg lejatszani a zenelejatszobol."

Ez cafoltam ezzel:

"MediaMonkey is a heavy-duty, fully-featured media player for Windows. It is just like iTunes in Mac, allowing you to manage your music, video, podcast, rip CD, organize album art etc. In their latest version 3 release, they implemented iPhone/iPod Touch support and you can now transfer/sync your music easily." - http://www.makeuseof.com/tag/6-ways-to-sync-music-to-your-iphone-without-itunes/

Mit valaszoltal erre?

"Eppen hogy egyik allitasomat sem cafoltad meg, kozeleben sem jartal, meg sem lehetne oke cafolni, mivel tenyek."

Magyarul nem eleg, hogy tipikusan hoztad a "moving the goalposts" ervelestechnikai hibat, meg a bizonyitekaimat sem ismered el, mikozben persze te semmivel sem tamasztottad ala a te kijelenteseidet.

Ezekutan tenyelg maximalisan erzeheted ugy, hogy felsobbrendu vagy mindenkinel es jol megcafoltad a "hazugsagaimat" :)