• halgatyó
    #22
    Ilyesztő egy autóellenes hangulat alakult itt ki (már megint! ez most már tendencia?)
    Valakik a lovaskocsi sávba szeretnék betolni az autós embereket... gondolkodjunk el ezen egy kicsit! Ez nem a jóindulattól fröcsög, hogy finom legyek.
    (Miért? lesznek lovas kocsik? Külön sávban? Gondolkodjunk már)

    Meghogy a legjobb a tömegközlekedés... nem szeretnék karácsonykor dühöngeni, de megjegyezném, hogy fiatalabb koromban igen sokat tömegközlekedtem, mert körbelaktam az országot, és akkor nem volt mobiltelefon meg internet. Minden hétvégét máshol töltöttem, mint a hétköznapokat, és 120-200 km-re kellett utazni. Aztán jöttek az építkezések.
    Órákat tudnék írni a tömegközlekedés "bájairól". A zsúfoltságról, a félábon végigállt utakról, a buszmegállókban várakozással elpazarolt rengeteg értékes időről, a rettegésről, hogy nem érem el a továbbmenő (aznapi legutolsó) buszt, mert ez épp késésben van, és a sofőr nem hajt, csat tököl és tököl... mert az üzemanyag megtakarításból pénzt kap...
    Mesélhetnék arról, hogy egy hosszabb buszos úton az ember majd behugyozik, kínjában az ülésen tekereg, és az úrhoz rimánkodik, hogy csak érjünk már arra a félúti állomásra, ahol a sofőr elkiáltja magát: 10 percet tartózkodunk!
    Mesélhetnék a tömegről, a koszos és büdös vécékről, amelyekért valamikor régen nem kellett fizetni (benne volt a jegy árában) aztán később a sz..ásért kellett, aztán már a vizelésért is 100 Ft-ot elkértek. Úgy, hogy szorosan egymás mellett álltak az emberek... engem iszonyúan zavar és idegesít, ha mellettem áll valaki, amikor vizelek.
    Aztán az építkezések... a rengeteg gyaloglás, a RETTENETESEN NEHÉZKES közlekedés és szállítás ...

    Nagyon erős és nyomós okai vannak annak, hogy rettenetesen meggyűlöltem a tömegközlekedést (csak pár dolgot írtam le, de kívánságra szívesen megtoldom még néhány "élvezetes" momentummal), és azokat is, akik az utóbbi 2 évtizedben lassan, apró lépésekben, de egyre ERŐSZAKOSABBAN és trükkös módszereket is bevetve próbálnak RÁKÉNYSZERÍTENI mindenkit, hogy tegye le az autóját. Olyanok, akiknek a életük kevesebb közlekedési kínlódással telt el, azok próbálják rávenni a másik embert, eltérő élethelyzetben, hogy naponta bumlizzon 20 km-t a munkahelyére az átkozott gyűlöletes tömegközlekedéssel.

    Visszatérve a cikkhez:
    A sok autóellenes ömlengés közben pont a legfontosabb nem jutott eszébe senkinek: A KAMIONOK.
    Az elalvó kamionsofőrök, a 8 órás vezetési korlátozás (kötelező pihenőidő) olyan tényező, amely pont a cikkben vázolt megoldásért kiált!

    Vajon a cikkben említett kísérletezők MIÉRT SZEMÉLYAUTÓKKAL kisérleteznek? És meg sem említik, hogy ez az eljárás megszabadítja az országúti teherszállítást az eddigi egyik legnagyobb béklyótól, és hatalmas gazdasági előnyőket jelent?

    Vajon ezt miért nem említik sehol? Ennek OKA VAN! (kis töprengéssel bárki rájöhet: valakiknek a távlati céljuk az országúti közlekedés és teherszállítás felszámolása. De ha valaki más okot tud, akkor elő vele!)

    Az a szállítási vállalkozás, amely először vezeti be az automata vezetésű járműveket, hatalmas gazdasági előnyhöz jut a többiekkel szemben. Ezért várhatóan ezeken fog először elterjedni.