• NEXUS6
    #24
    Az a gond, hogy a legtöbb Tv-néző nem mai gyerek. A fiatalok kevesebbet TV-znek és inkább a neten lógnak.
    Az idősebbeknek már most is elege van a szupertudású, és marha nehezen kezelhető TV-kből. Ő be akarja kapcsolni, a kedvenc csatornájára váltani és nézni akarja. Ennyi.
    Nem érdekli az iTunes, nem érdekli a net, nem érdeklik az extra tartalmak. Vannak olyan középkorú ismerőseim, akik arra sem képesek, hogy a Youtube-on megnézzenek egy filmet, mert ő csak TV-ben néz, inkább megvárja, amíg valahol valaki leadja. Egyéb netes forrásokat meg teljesen felejtsünk el.

    Aki meg a netről néz filmeket (főleg fiatalok) annak nem kell tv, ahhoz jó egy PC, egy tábla, vagy akár egy teló is.

    Szal sok TV-t adnak még el, mert egyelőre olyan a médiafogyasztás, hogy főleg az idősebbeknek ez elsődleges forrás. De egy erős versennyel jellemezhető piacra, ahol pl még a Sony sem tud helytállni, betörni olyan termékkel, ami elvileg a fiatalokat (Apple szokásos célközönsége) célozza meg elég nehéz feladatnak tűnik.
    Ahogy lentebb elhangzott az Apple viszonylag hosszú ideig árusít 1-1 generációt, az öszes versenytársa sokkal rövidebb termékciklussal rendelkezik.

    Ha tehát megjelenik az AppleTV és ne adj isten tényleg új lesz, és innovatív, akkor fél éven belül lemásolják, másik féléven belül meg jobbat csinálnak nála.