Dark Souls II
-
gregtom6 #8718 Végül mindent sikerült belőni, egyedüli zavaró dolog, ami megmaradt, hogy Q után enterrel kell elfogadtatni a tárgyfelvételt, ha szeretnék továbbra is enterrel navigálni a menüben, valamint görgetés helyett C-vel kell váltanom az ellenfelek között.
Eddigi vélemény az 1-hez képest:
Furák a változtatások, de elfogadhatóak. A kihívás/haladás most is jó arányban van egymással, bár most határozottan úgy érzem, hogy jobban tudok haladni, de ez szerintem azért van, mert most már mindig visszarobogok szintet lépni, ha elég lelkem van :D Erre sokáig nem szántam kellő energiát az első részben.
Itt is vannak olyan jelenetek, amik a sztorihoz kapcsolódnak, biztosan tudom, merre tartok, hova kell eljutnom.
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!Nekem egyedül a Last Bastille pályaszerkesztése volt furcsa... A legelején alig találtam meg, hogy merre kellene továbbmenni, mert a párkánynál pont ott volt a törmelék. Aztán persze rájöttem, hogy nem lehet onnan leesni, ha átsétálok rajta, de távolról azt hittem, hogy le van ott is zárva az út...
Nem tudom, hogy a 60 fps miatt-e, de nekem a sasos átvezető a Last Bastille-ra olyan elkapkodottnak tűnt, hogy még csak nem is láttam a madarat... A helyszínt sem lehetett a magasból rendesen látni, ahogy Lordrant az első részben...
És egy-két helyszínen piszkosul látszik az ismétlődő textúra, ahol van egy csupasz felület és nincs oda téve semmi... Erre is lehetett volna figyelni, nem csak az ellenfelek újraelosztására.
Egyébként nincs a játékkal gondom. Néhány helyen kicsit furcsa, olykor könnyebbnek tűnik, de utóbbi csak azért lehet, mert már tudom a "szabályokat" az első részből.