Dark Souls II
  • LeonSKennedy
    #8183
    "Most, ahol sötét volt, még sötétebb lett. Rendben! De akkor tegyenek már több fáklyát a játékba és hogy souls-ért vásárolva, vagy kiütés formájában, az tök mindegy. Nem kell sajnálni a fáklyát, mert a sötétben, ha fáklyát tartok az egyik kezemben, akkor se pajzsot, se másik fegyvert nem tudok fogni, ergo, nem lett könnyebb a játék tőle. Ha már ragaszkodnak hozzá, hogy ne lásson a játékos a pályán. "

    Nagyon sok fáklya és Flame butterfly van a játékban ,szóval no para. Ráadásul egy csomó helyen fényt lehet gyújtani ahol korábban nem.

    Nyilván nem az volt a cél, hogy könnyebb legyen a játék hanem épp az ellenkezője. :Sok játékos nem, vagy csak nehezen fogadja el, hogy a Souls játékok elsősorban a hardcore gamereket célozták meg. Nyugati stílusban, ámde japán szellemiségben lettek elkészítve. Ezt már a Demon's Souls (PS3) előre vetítette, a Dark Souls első része pedig ezt az örökséget vitte tovább.

    Mikor a 2. rész megjelent sokan az egyszerűbb pályadizájnt és a könnyebb játékmenetet kritizálták a régi DS fanok közül elsősorban. Most kaptunk egy felturbózott , sokkalta nehezebb újragondolást. Már látom szegény DS II sanyarú sorsát. Most az lesz majd a többség baja, hogy miért lett ilyen nehéz. :)

    A fegyverek kopásában nem vettem észre változást. maradt a 60 FPS bug, vagyis gyorsabban kopnak el. Bracing Knuckle Ring ezt jócskán lelassítja, érdemes felpakolni, ha melee karival nyomultok.
    Utoljára szerkesztette: LeonSKennedy, 2015.04.04. 18:07:36