• fszrtkvltzttni
    #16
    Megfelelő szoftverrel egy gépsokkal biztonságosabb lehet mint pilótával. Ahogy a pilótát megtanítják a különböző helyzetekben a teendőkre, úgy a programot is meg lehet. A gép gyorsabban és pontosabban reagál. Ha valami oknál fogva a gép nehezen repülhetővé válik, a szoftver tovább fogja a levegőben tartani. Redundáns rendszerek a műszaki hibák problémáját is kiküszöbölik. Ha minden tönkremegy akkor meg a pilóta is tehetetlen. De a vita meddő, mert NINCS ilyen szintű szoftver még, de NEM is utasszállítógépekre akarják most még. Szóval úgy lesz ahogy kvp irta, és ha majd kurva jól megy, akkor repülnek önmaguktól, biztonságosan.

    Ps.: volt már olyan baleset ahol a nagyokos pilóta lekapcsolta az automatát, mert amit nézett műszer az elromlott, és kézivezérléssel lezuhant...