mea.jpg
  • yossarianHUN
    #650
    Hát megnéztem, de... Aggódom. Megint a tömény harcot nyomják már az elő-elő-elő-trailerben is, csilivili effektek, pajzs, robbanás, piff-puff. Nem hiszem el, hogy nem tudtak volna több spoilermentes videoanyagot beletenni a játék harcon kívüli részeiből. Jól az arcunkba dörgölték, hogy milyen csecse lesz a harcrendszer, az első kötelező, kényelmetlen fél percet leszámítva nem is jutott már másra idő. Mellesleg itt zárójelben megjegyzem, hogy amit láttam, az alapján a harcrendszer sem fejlődött egy paraszthajszálnál többet. Bájos a jetpackes ugrabugra, meg a biotikus pajzs (már ha az volt), de ha ennyit sikerült megszülni az elmúlt 4 évben, akkor azt hadd ne kommentáljam. A hullámokban idiótáskodó, ágyútöltelék gruntok, meg az égből potyogó ATLAS robotok meg egy az egyben ME3, gondolom ezúttal más névvel, és kötelességtudóan újszerű(?) skinnel felruházva. A már-már erőltetetten mutogatott kivégzési animációktól sem dobtam le a hajam, láttunk már ilyeneket kismillió játékban, ezeknél jobbakat is. Mellesleg sosem voltam híve az ilyen scriptelt vackoknak, az első állejtések után előbb-utóbb menthetetlenül repetitívvé és bénává válnak.

    Semmi baj egy jó kis harcrendszerrel (sőt), de ha ME3 mintára azzal akarják elvitetni a hátán a játékot, miközben az RPG elemek csendben kihalnak, akkor én köszönöm, nem kérem. Nem izgat egy Mass Effect skines Gears of War.

    Az a randa dinoszaurusz-rinocéroszos rész meg ijesztően a DA:I-re emlékeztetett. A nyílt világgal nincs bajom (ha nem megy a játékmenet rovására), az aranyosan bénácska nyersanyaggyűjtős/bányászós örökséggel még együtt tudok élni, a vadvilág szerepeltetése meg még akár jó is lehet, ha jól valósítják meg (nem úgy, mint az Inquisitionben, ahol tök erőltetett volt), és ha nem akarják az egész nagy egészet a DA:I foskupac offline MMO rendszerébe beleerőltetni.

    Szóval nem mondhatnám, hogy megnyugtatott a trailer. De azért még mindig reménykedem, hogy a ME3 és a DA:I után most már benő a BW feje lágya.