#609
Igazából egy emberként drukkolunk, nehogy olyan legyen, mint a DA:I, és a hideg kiráz a gondolattól, hogy olyan legyen, mint a NMS.
A Mass Effect mindig is a hihetetlenül erős narratíva miatt működött, ha ezt felhigítjuk, akkor gyötrelmes kínszenvedést kapunk, egy MMO-jellegbe oltott játékot, ami elveszti a linearitás előnyeit.
Valóban nagyszerű lenne hatalmasakat "csatangolni" a Mass Effect világában, de ne legyenek ebben a világban random dolgok - legyen kézimunka az utolsó csavarig.
A Skyrim-nak is óriási hibája volt, hogy a történetmesélést megölte a sok felfedeznivaló, míg végül a legtöbb játékos belefásult a rengeteg küldetésbe és mellékküldetésbe és sokszáz óra alatt megunta, sokan végig sem játszották.
A Mass Effect maradjon mindig is egy hosszú film, jól tagolt fejezetekkel mind a fő- és mellékküldetések tekintetében, egy 15 órás kaland, amit kedved szerint 60-ra nyújthatsz. De ne csináljanak belőle sandbox-poklot, mert az már a DA:I-ban is hazavágta a történetet, és a mennyiség is hajlamos a minőség rovására menni...