mea.jpg
  • lwb
    #4193
    Egyetértek. A legnagyobb baj a Bio játékokkal mostanában, hogy nincs bennük semmi lélek. Hol van már a KOTOR 1 vagy a DA:O, ahol tényleg elhittem, hogy egy történetet akarnak elmondani és aköré csináltak egy játékot ... Nekem senki ne próbálja megmagyarázni, hogy tényleg hosszú éveken keresztül designerek ezt a történetet akarták elmondani a ME:A-ban. Ez egy kényszermegoldás volt, miután látták, hogy az eredeti, teljesen open world és random generált felfedezős koncepció megy a kukába. Gyorsan összedobták a legnagyobb kliséket, amiket csak lehetett és már mehetett is a dobozba.

    Ez a legnagyobb baj. Az ilyen, történet-orientált játékokat nem lehet futószalagon csinálni, mint egy online shootert, ahol tényleg csak a technikai megoldások számítanak. Ide kell egy jó történet, jó karakterekkel, ahhoz meg kell egy jó író, ihlet és sok idő. George R.R. Martin hány éve írja a könyveit? Ha egy írót sürgetnek, annak a vége klisés szar lesz, amit láthatunk az ME:A-ban is.