mea.jpg
  • lwb
    #4047
    Az az igazság, hogy ehelyett a random generált bolygó-ötlet helyett (amiből ugye nem is lett végül semmi, de arra jó volt, hogy félrevigye a fejlesztést), miért nem inkább azt csinálták, amiben a Bio mindig is jó volt: jobbára lineáris, hosszú, itt-ott elágazó, érdekes karakterekkel teli jó történetű játék fejlesztése. Miért akart 2011 után mindenki Skyrimet csinálni? Van akinek összejött (pl. Witcher 3), de a többségnek nem (Amalur, DAI és MEA). A Bio ne akarjon Bethesda lenni. Csinálja, amihez ért, amiben jó.

    Remélem az új DA játékból nem akarnak most éppen Witcher-klónt csinálni. Nem másokra kéne nézni, hanem a régi játékaikra: egy DAO vagy egy ME2 kategóriás játék, mai grafikával fogyna mint a cukor és az emberek is örülnének neki. Erre kéne koncentrálni.