mea.jpg
  • ShaiHulud
    #3931
    ez am a diskurzus... valaszoltal arra hogy megis mit vartatok ettol a jatektol?

    trilogiatol annyiban kulonbozik, hogy jobb a harcrendszere, nyilt vilagu bolygok lettek a linearis csomapok helyett (ez miert is rossz?) mas a story (trilogia lezarult, get over it)

    rpg elemek kb ugyanugy megvannak, soot talan jobban (pl parbeszedeknel, most mar nem csak annyi a valasztas hogy renegade vagy paragon, jatszhatod a hosodet lazan, erzelgosen, megmondosan, racionalisan. Ezzel hozzateve a karakterhez azt a szerepet amit te szanni akarsz neki. Kulsodet nem valtoztatja meg, de pl a codexben a Lexi fele Ryderrol szolo bejegyzes folyamatosan valtozik/valtozhat, attol fuggoen miket reagalsz a parbeszedeknel. Tarsakkal ugyanugy lehet beszelgetni mint a korabbi reszekben is, folyamatosan valtoznak, fejlodnek ahogy haladsz a storyban, illetve a legacy missionjeikben. Igenis vannak befolyasolo dontesek, ahogy a korabbi reszekben is. A korabbi reszekben sem minden dontes volt olyan aminek sulya volt. Most is megvannak a biowares aprosagok, pl mar rogton az elejen a bortonben ulo turianrol alkotott dontesed is visszakoszon a jatek soran kesobb. Romancok is megvannak, soot talan tobb is mint volt, tarsakon kivul is van csomo, skill rendszer es inventory rendszer is sokkal rpgsebb, mint a korabbi reszekben volt).

    A mimika realisan nezve, cseppet sem rosszabb mitn volt a trilogiaban, ez ugye nem feltetlen negativum hisz a korabbi reszekben is eleg volt, persze fejlodes nem artott volna (amugy erdekes mod az elso 2-3 oraban tenyleg tele volt fura ilyen csucsoritos arcmimikaval, ami nekem is szurta a szememet, de vagy hozzaszoktam, vagy csak valami gebasz van a jatek elejen, ami eleg blama, hogy miert pont az elejet baltaztak el ilyen teren)

    kint a vilagban bandukolva torteno karakterek kozti parbeszedek is marhajok, attol fuggoen kiket viszel, vannak vicces parok pl peebee, drack, vagy vannak komolykodo felnottes temaju parbeszedek pl drack es vetra, de pl peebee corat is jol szokta oltogatni ryderrel kapcsolatban :)

    Loyalty es a priority missionok is rendben vannak, van jobb es kevesbe jobb is. Zene is teljesen jo, bar az ambient zeneket nagyon halknak talalom valamiert, de mar DA:I nal is ez volt ugy emlekszem. Codex is szarasig van olvasni valoval, raadasul rengeteg bejegyzes kesobb frissul ahogy haladsz a storyban, es uj infokat talalsz. Side questek kozt is van rengeteg fele, vannak poenosak, erzelmesek stb. nem mind mmos gyujtogetos, igazabol abbol van a legkevesebb, es azok inkabb csak az ilyen completionista jatek miatt vannak benne, mert minden bolygon gyujteni kell hozzajuk, tehat azoknak van akik tenyleg minden aprosagot szeretnek osszegyujteni/megcsinalni.

    Szeretnek latni egy hasonlo listat, arrol hogy mi az, amit vart az, akinek nem jott be, talan utana megindulhatna ertelmesebb diskurzus is annal mint hogy neked tetszik nekem nem.